|
|
|
|---|---|
|
Tog ut dubbel in i dag förstagången för i år.Säger bara det att det finns ingen bil som slår 02an i kulighetsfaktor.Bara man gasar lite så får man hur sköna ställ som hellst.Har ungefär 140 hk nu men håller på att bygga en 2.4l turbo som ska i senare i år. Min bil Länk | |
|
Underbara bilar , har dock en tid kvar på mitt originalbygge. //Håkan |
|
|
Ahh trevligt att höra,står själv på tå o hoppar i ivern att få bränna på lite med min dubbeli touring.Min har jag aldrig kört med så det blir xtra roligt. Mvh/Micke |
|
|
Oj Oj Oj !! Blir så j...a avundsjuk, min tii hänger fortfarande i snurran, rosten är fixad men all spackling, lack och återmontering kvarstår, hm... ja ja det kommer väl en sommar till........ får väl nöja mej med min 2002 -71 även denna sommar då. En del åker i bilar vi andra åker 02 |
|
|
Har haft min ute i tre veckor nu :) Renault Espacen som tjänstgör som bruksbil har gått betydligt färre mil än 02:an sen dess... Är ju bara sååå roligt att köra 02:a. Körde till och med ifrån en jänkare rakt fram idag, fast det knappast är rätt element för en 02:a... Efter en rondell så syntes inte ens Chevan i backspeglarna längre :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
|
BMW 02 häng inte läpp det är ju byggandet som är roligast:) ska själv ta tag i min nästa framåt hösten.Och denna gång får finish komma i andra hand och flåset i första. Mattias ta det nu lite easy så bilen håller ihop tills min är klar.Fast jag förstår dig det är svårt o hålla igen. Mvh/Micke |
|
|
Micke: Jag kör faktiskt inte SÅ hårt som du och Andersson verkar tro... :) Aldrig hård belastning utan full driftstemperatur i både motor och låda och jag växlar i regel redan vid 5000 varv även då, fast det är bråttom... The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.