|
|
|
|---|---|
|
Har en M3 cab -94. Köpte en ny sachs raceengineering tryckplatta och en sinterlamell 4-puck på en annons här på sajten. Sinterlamellen passade inte på min bil, nitarna till centrumet på lamellen tog i svänghjulet. Nu har jag en fråga till er som har haft fler M3'or än mig. Var hittar man billiga lameller, typ 6 puck, 4 puck eller starkare original lamell til M3. Mycket tacksam för svar efter som sesongen är på full inngång:) Mvh Emil | |
| Ska du köra med turbo eller någon annan trimmning eftersom att du ska ha sinterlamell?Annars är ju en organisk lamell att föredra pga att den kan du ju mjukstarta med i kö osv. | |
|
Ska ha en lamell som man kan ha för framtidig trimning. Troligen kompressormatning. skulle vilja ha en lamell som inte gör bilen svårsåld om den tid kommer. Men samtidigt kan klara ca 500 nm. Har kollat många sajter, men hittar ingen til "riktigt" pris. Ingen som vet om nån lamell till salu. |
|
|
Hur många nm klarar tryckplattan du har köpt med organisk lamell då?Tycker inte att du ska förstöra en fin m3a med sinterlamell.Det gäller på drivlinan något grymt. Mina bilar Länk |
|
|
Vet inte helt hur många NM den klarar. Det är en helt vanlig Sachs race engineering platta. Vet du var man får köpt en organisk lamell? Har kollat hos dalhems och stylingkompaniet, men 3500 kr är för mycket för en lamell tycker jag. Det var då en 4- puckad. Hittar inte nån sajt med bra och billiga lameller. Jätte glad för tips:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.