|
|
|
|---|---|
|
Efter att bilen varit så seg o trött så testade jag att dra ut lmm kontakten, den gick mycket bättre, skön känsla. Går den ännu bättre när man sätter dit en helt ny lmm? eller är det likadant som att ha den urkopplad? mvh / Göran | |
|
O förresten, jag tog ut sensorn och sprayade typ runt på hela i några sekunder, lät den torka, satte in den igen, på med kontakten. Men den gick fortfarande väldigt kasst, så jag bestämde mig för att köra utan den tills jag fått min nya Lmm! Är det dåligt för motorn att köra utan lmm kontakten på ? skadligt? väldigt tacksam för svar! |
|
| Bilen går in i förinställda parametrar när lmm är urkopplad. Ingen fara att köra men prestandan blir nedsatt, vilket iof i ditt fall är förbättrad. =) | |
| Okej, tack bmw lelle, När jag väl sätter in den nya lmm:en, Kommer den originala prestandan tillbaka då?, för jag vill trimma min bil så fort som möjligtl, men inte förrän jag e klar med detta klyddet! =/ | |
| Din bil kommer att gå som den är tänkt från början då, ja. Vad är det för trimning du tänkt göra? Chip eller? | |
| jag hoppas verkligen det! japp, det blir chiptrimning. ca. 30hästar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.