|
|
|
|---|---|
|
hej! jag har en z3 som de sitter bmw orginal bandare med harman kardon subb. går de koppla in en vanlig mp3 cd? subben drivs inte av lågnivå som de är nu.... tacksam för all hjälp mvh m.g | |
|
Nu var det några år sedan jag gjorde detta men som jag minns det så var det bara o plugga in o så funkade allting som det skulle, helt ok ljud dessutom. Kraven på ljud är ju naturligtvis individuella, jag för min del åker annat eller lyssnar hemma om jag vill ha mer stereo..:o) Bluesman |
|
modano |
Har Harman/kardon i min Coupe. Sitter ett Alpine navigationssystem + MP3-växlare. Visst funkar det men ljudet är minst sagt skit... Detta harman/kardon system verkar inte lira som det ska med annat än originalmonterad huvudenhet ?? (har jag fel...??) Ihop med Alpine blir det i alla fall mycket dåligt ljud... |
|
Modano, jag tror att ljudet suger oavsett HU. HK systemet i zätan är verkligen värdelöst. Släng ut HK-subben och sätt in ett ordentligt framsystem, steg och eventuellt en liten sub. /// Viktor |
|
| driver steget till subben org. framsystem med? jag har hört att en del zätor inte driver högtalarna med huvudenheten utan har några inviduella "steg" till varje högtalare??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.