|
|
|
|---|---|
|
Hei... Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med senkesett til m3 e 30? Jeg har Spax understell på bilen nå, men det er ikke tüf godkjent. Jeg ble stoppet i teknisk kontroll og må vise bilen med godkjente fjærer. Vet noen om et merke som produserer godkjente senkefjærer til m3 e30? Vennlig hilsen Martin | |
|
Varför begär, antar jag, norska polisen att sänkfjädrarna är TÜV godkända, är det praxis i Norge? Inga sådana krav finns i Sverige. Enligt; Länk verkar det åtminstone som om SPAX grejerna är TÜV godkända, har du kollat noga med SPAX? -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
Mera info som antyder att grejerna du har är TüV godkända; Länk Bara att mota dina "tekniska kontrollanter" in i ett hörn, be dom motbevisa sina krav, var det står att finna att krav finns att TüV godkännande gäller. Är det verkligen så tror jag du kan få hjälp från SPAX, den info som visats tyder i alla fall på det. -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
| Martin! Ring til GS Bildeler 71 26 67 77 De selger Spax og da kan de skaffe TUV godkjenningspapirer, de har forresten verksted også som tar PKK (EU kontroll), og da kan de sikkert godkjenne bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.