|
|
|
|---|---|
|
Jag har starka fundereringar på en BMW i 5-serien. Läst ganska mycket om den och den har fått beröm av konsumentverket osv. Verkar inte vara några större bekymmer med bilen i övrigt. Men jag undrar, hur "kinkig"/noga bör man man vara med milen? Är det värt att köpa en som gått lite mer än 20 000 mil te.x.? Kanske skulle nämna att det blir en E39 för runt 100 - 120 000 //Rickard | |
|
för den summa pengar du tänker lägga,lär du inte komma upp dom miltalen.kolla upp skicket noga.sen att den är välservad... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
Jag har mest kollat på Blocket, verkar som deras priser är lite tilltagna. Något tips på bättre annons-källor? Finns det några lika bra som autopowers? Har kollat här och de flesta bilarna ligger 10 - 20 000 kr under motsvarande bil på blocket. //Rickard |
|
|
stor sanolighet att finns bmw bilarna på blocket,så finns säkerligen dom flesta på power också.har du kontanter så kan du säkerligen pruta på en del,jag lovar.viktigaste är att du tittar på objektet,innan du prutar o ha dig.lycka till med letandet... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
lacke |
Letade och köpte själv en E39 för ett halvår sen, min erfarenhet av importfirmorna var att många av bilarna var uppolerade och mätarskruvade, köpte därför av en privatperson som själv importerat bilen några år tidigare, det kändes bättre men den kan lika väl ha rullat mer än de milen på mätaren. |
|
Import naj naj betträ en sv såld betträ när du säljer den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.