|
|
|
|---|---|
ol 8 330d touring M sport-01
320i touring-96 e30 med tii motor 316i -89 3st fiat 133 b ascona -76 1st blata 1st Qade yamaha r6 -03 lynx racing |
Tjena!!! har ett problem.... var hittar man M Sport orginal fälgar till min 330d??? Har redan sådana under bilen men skulle gärna vilja veta vad nya kostar? Blev på körd i förarsidan och 2 fälgar blev skadade.... Gråter gärna i en BMW |
|
om du blev påkörd kvittar det väl vad dom kostar eftersom motpartens f-bolag betalar skadorna? vilka fälgar är det du söker? 17-18? runt 4000st ligger dom nog på iaf 18 tummarna. |
|
|
Det finns väl flera fälgar som kan kallas M-sportfälgar. Kolla på denna sida: Länk Så kan du nog hitta den modell (Style nummer) du söker. Det underlättar. |
|
ol 8 330d touring M sport-01
320i touring-96 e30 med tii motor 316i -89 3st fiat 133 b ascona -76 1st blata 1st Qade yamaha r6 -03 lynx racing |
Tack för svaren!! det va 17tum ja sökte.... hittade dom på läken (M Double spoke 68) Jag funderar över att ta pengar för skadorna och fixa dem själv..... skulle isåfall använda fälgarna till vinter däcken och köpa nya lite större fälgar till sommar... men då skulle jag behöva 2st nya till vinter |
| Style 68 ser jag ofta tillsalu här på börsen, dock brukar dom säjas om 4 st. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.