|
|
|
|---|---|
|
Kan nån förklara för mig vad det här fyrkantiga hålet används till. Precis ovanför bakre sidofack. Länk | |
|
Kanske ska man stoppa in "coinboxen" där? Någon som sett en sådan "coinbox"? Var sitter den egentligen om inte i hålet...? *BAWORAK* |
|
|
Jag har för mig att jag har en lampa där, jag får väl ttta när jag ommer hem. BMW CS #5206 |
|
|
Hej !! Om man tittar på länken som du skickade så ser det ut som om nr 16 skall sitta för luckan. Nr 16 = COVER F FOOTWELL LIGHT CUT-OUT Ungefärlig översättning "Täckbricka för instegsbelysning" Glad Påsk |
|
| Den täckbrickan sitter under dörren, inte i rubr. fyrkantigt hål. Mysteriet är olöst | |
| Kan det vara som SvanteE säger: Plats för mynthållare. | |
|
Antingen det, eller stolminnesknapparna vid högerstyrd bil. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Dörrsidan finns till både vanster och höger. |
|
|
RealOEM är ju en amerikansk sida så det är säkert en dekal som varnar för något självklart, typ: Varning se bakåt innnan du öppnar dörren! **BMW-ägare i 27 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| Nej. Det är en europeisk dörrsida. | |
|
På min dörr MEN på vänster sida sitter det memory knappar! MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
| Där kom svaret. Tack | |
|
Det var ju det jag skrev. Fast på svenska. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.