|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Trivelig å høre at folk syns jeg har gjort en god jobb :) Den er ikke ferdig ennå, skal bytte mye i understellet nå i vinter. Vurderer også overhaling av motor i vinter. Tror ikke det blir noe trimming da jeg helst vil beholde den orginal. Mvh Ole Andreas |
|
| Olelink: Hur går det med GT:n? Nya bilder om nåt är gjort? | |
|
Hei, Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Har ikke skjedd så kjempe mye i vinter, men har kjøpt inn noe deler og montert noe av det. Jeg kjøpte blandt annet helt ny og orginal tårnstiver og alle seks nye orginale coiler. Har også fått tak i bensin rør fra BMW Motorsport i alu og ny kjedestrammer. Skal også bytte alt i understellet. Blir noe powerflex, Bilstein B8 sprint osv Her er noen bilder: Länk Länk Länk Länk |
|
|
Ny oppdatering :) I dag kom de nye understells delene. Blandt annet dette: - Bilstein B8 Sprint dempere forran og bak (Eibach sport fjærer montert fra før) - E30 M3 Alu bærearmer forran - Tårnlager forran (har nye bak fra før) - Powerflex der det skaffes - Kuleledd istede for gummiforing i yttre, nedre ledd bak - Alle andre foringer og kuleledd - Lenkearmer til stabstag forran og bak - Endeledd (armen mellom spindel og tannstag) - Masse nye skruer, muttre og skiver - ++ Her er noen bilder: [img]Länk [img]Länk [img]Länk |
|
|
Skrev feil i bilde linkene i forrige innlegg. Her kommer bildene på nytt: Länk Länk Länk |
|
| ser trevligt ut med lite godis:P har hört att m3 e36 ska vara riktigt snabb runt ringen.. har någon tiden?? hur snabb är gt:n?? | |
| Den hittade runt på 8.22 i SportAuto:s super test när det begav sig. Samma tid som M3 E46. | |
| John John: gäller det vanlige e36:an eller gt:n??? | |
| menade förstås vanliga m3:an eller gt:n | |
zcooter |
Hej!!!! Någon som har koll på vilken GT som kom in på AP´s annonsmarknad för ett litet tag sedan. Är nyfiken på skicket o miltalet. Bor en bit bort o har inte ställt på min bil än......:-( |
|
8.22 gäller gt:n. M3 E36 3.2 med smg kördes 1997 på 8.32 i samma tidning. Vad det gäller den GT:n som kommit ut på Ap så känner jag två av dom tidigare ägarna och miltalet stämmer troligen. / John |
|
|
Nu kör vi en trådbump av rang, men detta är lite intressant :) SGT970 ligger nu ute på Cars & bids: Länk Den recenseras dessutom av en av världens största bil-youtubers Doug DeMuro: Troligtvis kommer den säljas för en rejäl summa pengar... It's a small world ;) ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Spennende, og morsomt med en bump av en så gamle tråd 😀 Jeg solgte den tilbake til Tyskland i november 2018. Har jo angret på det, men samtidig hadde jeg kommet så langt som jeg kunne komme i restaureringen, mye teknisk var gjort, og mange deler som manglet var samlet sammen igjen, men det gjenstod omfattende karosseri/lakk arbeid, noe jeg ikke kunne gå løs på. Ser ut som understellet er mer eller mindre urørt etter jeg solgte den. Mvh Ole Andreas |
|
|
561.000:- nuvarande bud, spräcker den miljonen tro?... ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.