|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Hmmm, står ju på shellmacken i grannbyn. Länk Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Jaha, ojdå, fel bil... men hur många gt finns det egentligen i sverige? Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
| ca 25st | |
|
När jag gjorde hjulinställning hos Gummigubben på M3'an för ett tag sedan berättade de att de just haft en grön M3 GT inne på hjulinställning som någon precis köpt. Och de sa att den invändigt såg ut som en hund tuggat på inredningen. Hjulinställarna var inga BMW-nördar men de tyckte det var verkligt synd på en fin bil. Det var i Göteborg och de nya ägarna skulle dra den på släp uppåt landet nånstans, kanske Stockholm. |
|
|
Länk Tja,den är till salu igen...såg ju "bra ut" nu.. Är nog påkostad en hel del som då också annonsören skriver.. Men "lite trist" historik har den ju.. Mvh Janne. |
|
|
Update til denne tråden :) Bilen skiftet nasjonalitet til norsk høsten 2008. Etter det har jeg brukt tiden til å bringe bilen tilbake i orginal stand. Jeg har blandt annet gjort dette: - Ny eksos - Ny orginal vinge med orginale bmw motorsport klosser. - Nye braketter til spoileren forran. - Orginale smidde motorsport felger. - X-Brace - Stor OBC satt inn og alle funksjoner virker. - Masse nytt i understellet pluss Eibach fjærer (vises ikke på bildet). - Orginalt ratt (vises ikke på bildene). - Orginale baklykter, tåkelykter, side-blinklys og front-blinklys. - En STOR vask innvendig. - Rettet opp masse dårlige elektriske koblinger. - mye mer. Sånn ser bilen ut nå ( Vår/Sommer 2009) i mitt eie: Länk Länk Länk Länk Gjenstår fortsatt noen ting som orginale hovedlykter, noen utvendige lister osv. Målet mitt er at bilen skal helt tilbake til orginal stand. :) Mvh Ole Andreas |
|
|
WoW, den ser ju tokfräsch ut nu. Grattis! Du har verkligen lyckats med den. Härligt jobbat. Snygg inredning den har. Mocca. Mmmmmmums. Vad roligt att den fick någon som bryr sig om den. Bergen |
|
| allt var perfekt forutom ratten :P .. varda den omt :D | |
|
Hei, Takk, hyggelig å høre :) Som sagt er det fortsatt litt igjen, men den er på god vei mot å bli bra igjen :) Angående rattet, orginalratt er kjøpt men har ikke bilde av interiøret etter at det ble montert. Men det kan jeg jo legge ut her senere om interessen er der :) Glemte å nevne at den også skal få pre-face front (siden det er orginalt) med orginale nyrer. Det som står på nå er face-lift front med lakkerte orginale face-lift nyrer. Mvh Ole Andreas |
|
| Kul att bilen hamnat hos en seriös person som bryr sig om den och inte bara förstör den ännu mer :) Ser riktigt fräsch ut, bra jobbat! Vad kostar såna där Motorsport-klossar till vingen? | |
|
De orginale klossene fra BMW Motorsport lages desverre ikke lenger. De siste ble produsert i 1997 og det siste paret ble solgt i 2003. Vingen som sto på min GT når jeg kjøpte den hadde sprekk i både øvre og nedre del så jeg var egentlig på utkikk etter ny vinge og etter mye søking på nettet kom jeg over en meget pent og lite brukt orginal GT vinge i USA, han hadde til og med de orginale klossene. Ble litt dyrt men det var verdt det :) Hvis man følger med litt på nettet dukker det opp orginale klosser en gang i blandt på ebay.de eller i USA. Mvh Ole Andreas |
|
| Underbart att se att bilen till sist kom i rätta händer och att den inte var förlorad :) Ser ju hur fin som helst ut nu. | |
|
Härligt att det finns entusiaster som Olelink. Lycka till med bilen. |
|
|
Ser riktigt fin ut "Olelink". =) |
|
|
Instämmer med övriga, bra jobbat. Bilen ser riktigt fin ut. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
Gemini__ |
Vilken skillnad, kul att den äntligen hamnat i rätta händer. |
|
Trivelig med så mange hyggelige tilbakemeldinger :) Mvh Ole Andreas |
|
| Vad gav du för bilen? | |
|
Ikke for mye og ikke for lite :) Har skjedd noen nye oppdateringer i det siste også, Interiør (skal bytte matter til riktig farge) Länk Etter en vask Länk Länk Bane treff Länk Mvh Ole Andreas |
|
|
Vad kul!, Då kan vi stänga den här gamla följetongen med en utgång ingen här trodde. /J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.