|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
pg_ice |
30k och plocka reservdelar ifrån :) den fulstämplade serviceboken får han behålla. sha ba alla! ;) |
| Pg_ice: *Haha*...Ful-stämplade serviceboken...ja vem den kanske inte e fullstämplad utan fulstämplad, ungefär som ful-öl:-) | |
|
Nu är priset sänkt igen...nu är det 80 000 som gäller :) Länk Min bil Länk |
|
pg_ice |
dags för återvinning? Länk klockren bild alltså nu har säljaren verkligen lyckats. full pott! ;) |
|
pg_ice Haha såg det också, lyckat!! :-D |
|
|
"Pris 80.000:- "m3 gt utan ljudanlägning 115000 nu 90000 Jag fattar inte? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Gaspedal; Du får lägga till 10' ovanpå de 80' för att få en tyngre bil. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Hur kass är den "kändis bil" i motor och drivlina, nån som provkört den?? Daniel Länk |
|
| Hmm....För 70" inkl M6-fälgarna så kan man kanske stå ut med den tråkiga historiken...Nästan så jag blir liiite sugen, men bara lite. Hade jag bara haft ytterligare en garageplats så kanske-kanske (3 får räcka...) | |
|
Den bilen duger bara till en sak, bygga en riktigt banbil av. Han får behålla M6-kopiorna, stereon, inredningen och serviceboken. Då kanske får man loss den för 50` :D In med riktigt bur och fuelcell. Klart. Dock vet man ju inte hur motorn, lådan och klumpen mår... :( Min gamla pärla: Länk |
|
|
Instämmer med er andra. Banbil är det nog den kommer att sluta som. /Anders |
|
| Snart är den nog nere på 30 lax! | |
| Det tror jag inte för jag la precis ett bud på den & avsikter är att åka bana & ha den som "lära" projekt, om han nu accepterar budet dvs. | |
|
nojas: Kan nog tänka mig att ett pris runt 50-55 är något som säljaren accepterar... Eller har jag fel? |
|
|
Nu är det "...snabba affär 65000..." / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Starre - Jag får återkomma när han besvarat mitt mail, accepterar han det åker jag upp & kikar på bilen för att bilda mig en egen uppfattning om den. Förhoppningsvis får jag med mig en vän med en m3e36'a 3.0 i sin ägo upp också så kan jag jämföra de båda på plats. | |
| Fick precis svar och han tog inte budet så då får vi hoppas att någon annan som går i banbils tankar kommer över den:) | |
pg_ice |
tråkigt nojas det hade varit intressant att få reda på hur skicket egentligen är. det har man ju inte fått reda på från dom tidigare ägarna,bara en massa dravel om att dom inte har haft problem med den ;) att man inte har fått problem tidigare säger ju inget om hur skicket är nu. du kan säkert hänga upp hela avgassystemet med buntband istället för original fästena och att det håller........men hur länge? och vad händer när det lossnar? ett ex på en problemfri bil :) |
|
pg_ice: Ja det var lite synd faktiskt men man vet aldrig, kanske var det karma för att jag varit så snäll under julen & bilen hade bara trilskats med mig. Räcker med en som är tjurig i garaget just nu:) |
|
|
Även om bilen är i dåligt skick så tycker jag att den ska bevaras och köpas av nån som tänker göra en riktig bil av den igen . Hade jag setat på lite kulor själv så hade jag slagit till .. Henke M som i Motor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.