|
|
|
|---|---|
|
Synd på en sådan fin bil, en jäkla smäll. Tack och lov klarade föraren sig. Länk | |
|
Ja det såg inte roligt ut! |
|
|
Den bilen har man sett några ggr! Riktigt snygg. |
|
|
Verkar varit en riktigt fin bil. Men det är oviktigt hoppas föraren klarar sig utan större framtida skador. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Snarare; Tur att ingen annan skadade sig. M-bil, ingen antispinn, motorväg, singelolycka. Måste påstå att jag är lite tveksam till lagligheten i den färden.. |
|
|
Ja, mycket väl; Länk |
|
|
Gud skyddar fulla och tokiga heter det. Härrejävlar vilken tur han haft. Någon på forumet som var föraren kanske ? |
|
|
Äh.. sluta skriva trams som ni inte vet något om. Kan ha varit en fullt berättigad omkörning men fått sladd. Inget otroligt i en M Coupé. I så fall synd om föraren både pga olyckan men också på förlusten av den fina bilen.. "En snabb omkörning" stod det... Föredrar ni långsamma omkörningar? Men visst... kan lika gärna varit en dum omkörning också men då vi inte vet är det onödigt att anta att han kört olagligt eller att han antingen var full eller tokig... |
|
| Tycker också det är onödigt i att spekulera utifrån det vi inte kan veta. | |
| Ja, spela roll? Tur han klarade sig och trist med bilen. Tror inte någon här kör enligt lagar och bestämmelser var gång de sätter sig bakom ratten. | |
|
Blir arg när jag läser sånt här. Det enda som spelar någon som helst roll är att föraren klarade sig & inget annat. Satt man inte i bilen är det omöjligt att veta hur det gick till, media litar jag inte på för fem öre heller, det har jag själv erfarenhet av. |
|
|
Man kan ju anta att personen som körde inte framförde vagnen på ett diskret sätt antagligen. Förhoppningsvis går skadorna på personen att läka och med en erfarenhet mer i livet blir den personen säkert visare och insiktsfullare. Det tragiska är ju mer att andra kunde blivit skadade av framfarten och allas våra försäkringspremier stiger. Varje förare har ett ansvar och att friskriva en förare från det enbart p g a den varit med om en olycka, eg det är synd om personen, håller jag inte med om! Mvh Asken |
|
|
Nåja, snabb omkörning ska nog inte läsas som en överdrift. En m-coupé klarar nog snabba omkörningar utan att hamna i diket. Hamnar man där har man antingen kört över bilens gränser eller sina egna gränser. Sen är det givetvis skönt att föraren klarade sig bra, och att skadorna i stort sett bara var matriella. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Givetvis utgår jag från att ingen annan var involverad än mannen i bilen på bild & för mig är det faktiskt skit i samma om föräskringspremien stiger en smula eller om han har lagt ner tex 4 år på att bygga bilen för mig är det enda som är relevant att personen ifråga klarade sig. Frågan är om någon person hade skrivit här & spekulerat i vad som gick fel eller hur han körde om det var en familjemedlem som råkat illa ut. Jovisst hangaround men hur kan du veta det till 100%? Det är ju bara spekulationer hit & dit vilket hade varit jävligt trist om det nu hade gått illa för personen och någon bekant eller familjemedlem hade hängt här. Om en olycka nu måste visas på ett bilforum varför inte bara ta väldigt strikt fakta & sen räcker det. Tror personen/personerna mår tillräckligt illa som det är. Kör man & smäller sin bil eller man missar en straff i fotboll så är det väl det sista man vill höra när man sitter på krogen efteråt av 5 stycken i publliken? Nåväl det räcker för mig, ska inte fortsätta dra i det här. Är bara glad att alla involverade klarade sig. |
|
| Lugna ned er...Mups! | |
|
En olycka är en olycka.. Synd på både förare & bil. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.