|
|
|
|---|---|
|
en undran om det är någon på forumet som provat 342 grader ban kam på m10......taksam för svar | |
|
har ingen som helst erfarenhet av den kammen men skulle gärna få lite mer info om den, verkar ju GRYMMT vass. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Låter som en lagom vass kam.Vad är det för ventillyft på den? Min Tii Länk Min M5a Länk |
|
| det är 11.9 i lyft....tror att nockvinkeln är 102 grader om jag ej minns fel......kan kolla på kam kortet som finns med om ni vill | |
| Vem gör en så vass kam? Har aldrig sett nått värre än drschrick 336 | |
|
Har köpt den i tyskaland av dbilas dom har en uppsjö av kammar till bmw.....lite dyrare än skräck kammarna ..så jag hoppas att den går att annvända... www.dbilas.de |
|
| Hittade den kammen på dbilas.de hemsida. Spännande kam helt klart med 11,8 i lyft ser det ut som. | |
|
ja...tror att den kan bli inntressant i en sug motor...har hört att dom säljer mycket kammar ute i södern!!stor inom ban rejsíng |
|
|
Ujj Ujj håll oss uppdaterade i detta,följde det med fjädrar. Mvh/Micke |
|
|
nix inga fjädrar följer med...så det blir dubbel fjädrar+ ev titanium brikor......har precis börjat med toppenhåller på att mira ut för 48-40 ventiler.....lite pyssel att göra ventilsätena...... |
|
| Fräänt. Har du inga bilder å bjuda på. Vilken topp bygger du på 121, e12, e21 eller 1.8i | |
|
jo visst kan jag det om intresse finns...skall knäppa lite längre fram/mvh |
|
| hur går det med bygge? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.