|
|
|
|---|---|
|
Fick med fyra stycke 18-tums hjul till 728 jag köpte, men är mer intresserad av ekonomi än fläskigt utseende. Vad är ett vettigt pris för dom? Tycker det varierar mellan 3 och 15 tusen på marknaden. 18" BMW orginal Good Year med ca 3 mm mönster kvar Bredare däck bak än fram Lite kant skavda, men i hyfsat skick Nån som har en idé om värdet? /mr B | |
|
Jag sålde min fälgar för dryga 7000 kr, dock 5 m.m däck och utan något som helst skavmärke. Men det hela beror ju på vilken modell av fälg det är vi talar om... |
|
|
har du en bild, så är det till god hjälp! Det finns "tusen" olika fälgar i dag. GrosseKraftwerk |
|
|
Mr B. Värdet på just dina fälgar kan vara mellan 3 och 15 beroende på modell... Så skriv gärna märke och modell eller ta en bild och lägg in. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Självklart, att jag inte tänkte på det. Fixar bild i helgen. Sen är det bara att klura ut hur man länkar bilder på det här forumet... hmmm.. Påminner annars mycket om dessa om jag minns rätt. Länk /mr B |
|
|
Tog bilder och får se om detta fungerar... BMW orginal fälgar Några mindre skavmärken i kanterna, ej lacksläpp Dunlop SP Sport 2000 (var tydligen inte Good Year som jag trodde tidigare) 2st 255 45 ZR18 2st 235 50 ZR18 ca 3 mm mönster kvar Länk Värderingsförslag? /mr B |
|
|
4000 tusen max skavda fälgar. däcken = idet närmaste slut med tanke på 1,6mm min gräns schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
Tror som Mika, någonstans kring 4000-5000kr. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Tack för hjälpen Återkommer och meddelar hur det gick |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.