|
|
|
|---|---|
W_Lexell |
Hej. Jag ska sälja min e30 en 323i -84 och jag undrar hur mycket ja kan ta för den? hjälp mig och säg ett bra pris så både kund och säljare blir nöjd. Gör ett försök iallfall. // Tack så mycket P.S kolla mina bilar så får ni se skicket på denna. |
|
Kolla in på Försäkring och Värdering här inne på forumet.. |
|
|
10 000 kan du få för den... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
axelsson |
10 000 ? om den bara gått så lite och är fräsh i överigt? några tusenlappar till skulle ja då vella ha för den om jag skulle sälja och ägde den. fast allt beror ju på skicket... |
| ser bra ut på bilderna. är den så fin som den ser ut att vara gissar jag på 15K i slut pris..... | |
W_Lexell |
okey köpte den för 10 000kr av en gubbe och då var den trasig i motor har lagt utt kanske 6000kr på den iaf. Så 15 000kr borde den vara värd? tror ni att den blir lätt såld? Tack för alla svar, |
axelsson |
jag är rädd att den kan bli lite seg såld. Folken förstår sig inte på de fina med e30 =) |
| Speciellt när den blivit 23 år gammal. Tänker man vad annat man får för 15 så... Jag gissar på runt 10. | |
axelsson |
jaaao. men en sjukt bra förstabil.. 15 lökar ska du kräva för den. annars tror alla att det är en skit bil som går kasst och har skit mycket rost. hehe. antingen ska du vara dyrast eller billigaste =) |
W_Lexell |
ok. Det här låter inte så kul. Hoppas folket förstår att det är en fin och rostfri bil som är välvårdad. Och den går väldigt bra i motor och låda. |
|
Av rätt köpare borde du kunna få ut upp mot 15.000 i bästa fall. Kjolpaketet var inget som tilltalar mig och inte majoritet av entusiaster av gamla e30 heller skulle jag tippa. Tror faktiskt den skulle vara värd mer i originalutförande. Är den rostfri, maskinellt god kondition och utan nämnvärt slitage på inredningen skulle jag kunna ge 15.000:- om den är återställd till originalskick. |
|
W_Lexell |
enligt förra ägaren är "kjolpaketet" ditt satt orginal. Men jag vet inte. Så du tycker att ja ska ta bort sidokjolarna? |
|
Ok, är det originalpaket kanske det har ett värde för någon. Svår fråga, tänkte du sälja kan du väl prova som den är och se responsen. Lycka till! |
|
W_Lexell |
Tack så mycket. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.