|
|
|
|---|---|
|
Bilder på en M3 e36 som gick av vägen vid Kungstensmotet i Göteborg. Den är totalt skrotad och motor med drivlina ligger 50meter från bilen. Länk Och Länk Någon som känner till bilen? Hoppas det gick väl för förare och passagerare! Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 | |
|
Är det inte en M5a? Det kan vara fälgarna som luras men jag tycker den påminner mer om e34 än e36. Flåklypa |
|
|
Ja, mycket möjligt att det är! Väldigt svårt att se när bilen har blivit så trött! Hjulen borde tillhöra en 95a i sånna fall, tråkigt om en sådan har fått satt livet till! Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
|
Det är en M5 E34 med 95: as 18" M-Parallell jag har en gissning vilken det är, ligger i linje med det exemplarets användning tidigare, stämmer det handlar det om en Avusblå 95: a import-03, otroligt att det gått så bra för passagerarna, E34 är en säker bil, såg bilder härom dagen på en 540iA-95 i USA som i motsvarande 100km/h kört in i sidan på en MB W203 där dom största skadorna var på passagerarens högra knä behövdes några operationer och några månaders rehabilitering. Stephan |
|
|
Ja, änglavakt är ordet! Tackar moderator för ändringen av topic! Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
|
Klart att det är en E34 M5, bara att kolla på kontrastlacken. Det kan ju även vara ett "fake" så sett, men det lutar ju åt att det är en M5. Stephan: Verkar inte vara TLZ med tanke på att inredningen ser ut att vara ljus. TLZ har svart amaretta. Eller ser jag fel? //Schnitzer |
|
|
Daniel/Schnitzer; Det ska vara inredningen den ser ut som Amaretta silbergrau eller Leder Silbergrau Hell du får kontakta ägaren till berörd bil och lyssna med honom, såg att du haft kontakt med honom på din sida, trodde den var kvar hos kriminella element. Stephan |
|
|
Stephan: Det är Amaretta anthrazit i den bilen. Kan vi utesluta den? Han sa att han skulle vara bortrest från nu till den 13:e eller 14:e, skulle tydligen jobba åt en kompis enligt vad han sa. Hoppas verkligen att han INTE hade vägarna förbi GBG. Han trodde påställningen först skulle bli till sommaren, men det kan ju lätt bli ändringar, det vet man ju själv hur det kan vara ibland. //Schnitzer |
|
|
Ingen som vet reg.nummer på den? Hoppas verkligen inte att det var han iaf. Om han hade varit hemma nu i helgen så hade ju jag tänkt kolla på den. Typiskt! :( //Schnitzer |
|
|
Schnitzer/Daniel den bil jag nämner tidigare i tråden är tagen i trafik 2007-04-02 så den är ute redan och det SER ut som ljus inredning men OM det verkligen är det är nästa fråga, jag slutar spekulera nu och inväntar svar från Jesper om vilket regnummer bilen har (tråd på e34m5.se) Stephan |
|
|
Artikel: Länk //Schnitzer |
|
|
Mera bilder: Länk Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
|
känner ägaren till bilen, skulle köpa den bilen förra året |
|
|
Hoppas nu att dom klarar sig utan större men. Tragiskt när sånt här händer ///Micke |
|
|
killen e skit sjysst, synd när sånt händer, viktigaste av allt är att han överlevde iaf |
|
|
Fick höra av Förarens kusin: "Dom fick klippa upp bilen för att få ut honom...hela bilen var värkligen sönder kvaddad...han kom undan med spricka i knät och skadad handled typ..o skrubbsår då" Glad att killen klara sig, men Just där han har kört så måste han ha laddat på fruktansvärt j*vla fort för att det där ska ske! "OM" han inte hade otur. mvh alex |
|
| "Motor, växellåda och drivlina ligger vid ett bullerstaket cirka 50 meter från bilen." Hur i h-e gick det till? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.