AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
632

Bakljus till E34 Touring?

Ti
24
TimA
Bmw 525iM touring e34 -1992
Finns det enbart original bakljus till touringen eller finns det andra att köpa? har ej funnit något annat alternativ än original. tacksam för svar mvh ///Tim
Th
291
The roughrider
M540i Touring V8-32V 1995
Det finns tyvärr inget annat alternativ till E34 touring för styling av bakljusen än att själv byta ut det oranga blinkersglaset mot ett vitt blinkersglas från Reproglas/Radicast. Lite småpuligt men inga problem för den händige :-) Såg nu att Radicast inte har kvar vita blinkersglas till E34 i sitt sortiment längre. Det kanske går att ordna som specialbeställning från dom. Ring & fråga.

Radicast: Länk

Blinkersglasen: Länk

Mekartips för byte: Länk

Just real V8 Power, nothing more!

/Roger W
Ti
24
TimA
Bmw 525iM touring e34 -1992
okey då fick jag svaret på det! tack så mkt! mvh tim
För plåtslagare så finns en annan lösning se längst ner i min blogg, dyrt och udda men sedan är marknaden fri för köp av alla bakljus till E34 Limo.

Stephan
Th
291
The roughrider
M540i Touring V8-32V 1995
Stephan735i: Kollade på bilden i din blogg över Touringen med klarglasbaklyktorna. Har inte tänkt på att man faktiskt kunde modifiera plåten runt lyktorna hos touringen så man kan använda styling-bakljus avsedda till sedanen. Får väl modda plåten så när det är dax för omlackering av min bimmer om några år. Vill gärna ha klarglasbaklyktorna av den andra modellen som ser ut som originalen.

Just real V8 Power, nothing more!

/Roger W
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.