|
|
|
|---|---|
|
Sugen på en permanent dragstripp i Stockholms området? Ganska låg sannolikhet som det verkar just nu, men skriv på namninsamlingen i länken nedan så är vi förhoppningsvis ett steg närmare... :) Länk | |
| Jag skriver på. Inte för att jag kör strippen själv men för att det är förkastligt att det inte finns ett enda ställe att få utöva sitt intresse där de som gillar fotboll, löpning, simning, bowling etc bara kan gå runt knuten. | |
|
Man skulle ju kunna förlagt den till Årstafältet när de öppnade Södra Länken ;-) |
|
| Det är bara en tidsfråga innan Barkarby är borta också. | |
|
Var det bara jag som läste "skriva på för en dagstripp"? :-) Påskrivet! |
|
|
Som inkastad i stadsplanering för 10 månader sedan ser jag en del problem som en dragstrip för med sig. Framförallt buller... vilket kan locka fram argsinta röster från alla möjliga människor man inte trodde fanns. För att inte tala om det bebyggelsetryck som finns i regionen som måste ses som en motståndare. Det är också en smula kontroversiellt med tanke på den rådande klimatdiskussionen. MEN det är pisstrist att inte Sveriges huvudstad har en dragstrip! Alltså PÅSKRIVET! vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Skrev på ..behövs ingen kommentar :) beemoholist |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.