|
|
|
|---|---|
|
En skiva har fastnat i min "BMW Business CD" och det står inget hur man kan få ut den i instruktionsboken. Det står inga felmeddelanden, endast "CD" i displayen. Den spelar inte och jag kan inte få ut den. Någon som vet hur man kan få ut skivan? | |
| prova o ta bort minus polen en 10minuter på batterit,funka för mig en gång... | |
| Hade samma problem i min e46ci -04. Ett tiups jag fick var att sticka in något och lätt toucha cdskivan. Fick dock detta aldrig att fungera -- och inte BMW heller -- så de fick byta hela enheten på garantin | |
|
Hade en 540 där CD'n till navin fastnade. Då tog jag englasspinne och bände med (tryckte skivan nedåt). Det funkade märkligt nog... Carl |
|
| Ett annat trick som funkar är att låta bilen stå minst 15min men tändningen av. Öppna sedan snabbt bagageluckan och håll in ejekt knappen så kommer den ut, öppna inga andra dörrar eller någon strömförbrukare innan du gjort som ovan. | |
|
koppla från strömmen till cd:n sen på igen, tryck på knappen direkt då funkar det ofta. /jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.