|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken antyder så letar jag fälgar till min e34 (525 iaT) och vill ju ha så stort urval som möjligt. 16 eller helst 17" skall det vara. Tacksam för tips. Gärna åsikter om vilka fälgar som är snygga på en silverfärgad 525 iaT också. /Jonas | |
|
Personligen tycker jag att M5 3,8 E34:ans 17"-are är jäkligt snygga och dom passar ju även på din bil. Länk |
|
|
M3ans fälgar har för hög ET (DVS inpressning) vilket gör att dom kommer för långt in i hjulhusen , kan lösas med spacers... M5ans fälgar passar rakt på, om dom e från E34ans M5a... är det från nya E39an så får du köpa nya centrumringar då centrumhålet e lite större på dom nya... en fälg som jag e svag för - är BBS RC... gör sig ruskigt bra på E34! mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
leta efter fälgar med lågt ET värde, typ 20 för 8-9" fälg och ännu mindre för bredare. att hålla på med spacers och sånt är ett skit, och en chansning varje gång man besiktigar eller kör förbi flygande besiktningen... och även om 3 seriens fälgar passar så ser det dumt ut, för dom kommer så långt in, ska ju helst slicka skärmkanterna, inte snyggt om man får inte hela handen mellan.. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.