|
|
|
|---|---|
Ug-Lee |
Har märkt att det är svårt, ja nästan omöjligt att komma in på autopower om kvällarna, menyn på vänstersidan kommer, men inte mycket mer för det mesta, ser då oxå att det är ganska många inne samtidigt då detta händer. Har sidan blivit så populär, eller har mitt bredband rasat ;-) om kvällarna. Hur har ni det med att komma in? |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jodå! Nog har det blivit segt ibland på senare!!! Våren har ju kommit,och alla entusiast fordon och sommaråk ses över innan påställningen. Men nog har det kommit en hel del nya medlemmar här på det senaste halvåret! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
Paap Reeder |
... tror att ni har en massa "gucka" i era PC´n som gör att dom går segt. Gucka är en smet av för tunga e-postlådor, små halvraderade virus samt svartprogram av olika slag. He, he där fick ni! MVH /// Paap R ... har själv haft gucka |
|
Har märkt att det går lite segat ibland, men då har det inte berott på min dator eller bredbandet. Nu funkar det bra! |
|
|
Jag har ofta sett folk med lösningar såsom "rensa dina cookies, eller temporära internetfiler", jag skulle i så fall vilja påstå att det är autopower självt som lägger till "gucka" i IE's temp. filer... Det finns en hel del lull-lull som man inte vill rensa bort bara för att få autopower att gå bra, därför surfar jag numera på AP endast via Firefox, där jag kan rensa lite när jag vill... Men att det går segt? Jodå, både titt som tätt, men det är nog nått man får lära sig att leva med.. |
|
|
Segt brukar det inte vara, däremot får jag emellanåt inte kontakt. Det är krävande att vara en populär webbplats. Använder också Firefox men då ser jag inte länkarna till vänster. Win some lose some. Mvh Mikael |
|
|
Skyll er själva alla som använder IE, är förenat med mängder gucka ;D mikaelodoris, vilken version av firefox använder du dig av? Inte har jag då haft några problem med att se länkarna iaf, att svarstiderna kan vara långa ibland är ju förståeligt... //Devva |
|
|
Så märkligt, jag förutsatte att orsaken var bristande kompatibilitet mellan Firefox och sajten. Som plåster på såren upptäckte jag nu när jag letade efter inställningar vad som krävs för att få upp teckenstorleken på Autopower så att jag i fortsättningen kommer att kunna upptäcka alla stavffell (eller åtminstone de flesta) innan de skickas ut på nätet. Mvh Mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.