|
|
|
|---|---|
|
Vem har inte pixelfel i antingen MID eller kombi eller någon annanstans på en E39 MY03 eller tidigare? Min började med enstaka pixlar som la av. Oerhört irriterande tyckte jag och försökte mig på metoden med spray och gummilister osv. Inget funkade, det blev bara ännu värre. Petig som jag är så irriterade det mig mer och mer och till slut kollade jag mer på MIDen än på vägen. Kontaktade BMW angående garantiåtgärd då felutfallet verkar vara närmare 100%. BMW var helt ointresserade av att hjälpa till och andra gången svarade de inte ens. Nu var jag för ett par veckor nere i Tyskland och passerade förbi Hannover. Körde därför in till Digital Tuning Service GmbH (Länk och lämnade in min MID. Tyvärr kunde jag inte få den fixad på studs eftersom jag inte ringt innan men det gick bra att lämna in den ändå. 3 dagar senare kom MIDen åter till mig med UPS och resultatet var PERFEKT!! Kalaset kostade 2500:- plus frakten på 350 kr. Hade jag bara ringt innan hade det bara kostat 2500:- Trots det saftiga priset så är jag supernöjd och jag fick också nöjet att träffa den superläckra snygga sekreteraren Kamila i kundmottagningen som var VÄLDIGT trevlig och pratade mycket bra engelska. Firman lämnar ett års garanti på jobbet. Jag rekommenderar varmt denna firma och även om det kostade nästan 3000:- så är det halva priset av en ny (som säkert börjar krångla den med) och resultatet är som sagt perfekt. Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.