AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
817

Hur har jag lyckats och bli Pro-member?

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Det var ett tag sedan jag kikade in här och det jag såg var att jag har blivit Pro-medlem?! Hur?
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Det är en 10 års present från Autopower... läs ditt e-mail från autopower.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Läste precis mailet. Hade inte öppnat mailet på ett tag.

Tack autopower & Co. :)
Visa användare
278
finnen318is
E30 318is-90 (Nr1 Krockad)
e30 318is-90 (Nr2)som används nu.
kan någon förklara för mig vad som stog i mailet? har inte fått det..

faaaaaaaan måste svära nu! bleeeeev ju aaaaasglad när jag såg det, tänkte faktiskt presis bli pro! hahahahaaaaa tack ap!!!! donation på vääääg!!!!! det här har gjort min vecka lätt..

mvh:jani

never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Så här...

Hej!

Tiden går fort när man har roligt! Tidigt i april 1997 lades grunden till det som idag är AutoPower.se, vilket innebär att vi nu firar tioårsjubileum. Om du är nyfiken på hur AutoPower gick från att vara en liten hemsida om köpet av en BMW E23 till att bli Skandinaviens största oberoende märkesinriktade bilsajt rekommenderas följande berättelse: Länk

Som ett sätt att visa vår tacksamhet till alla våra, i skrivande stund 33 267, medlemmar har vi beslutat att under en tid låta alla medlemmar gratis ta del av betalfunktionerna på sajten! I samband med jubileet och tre månader framöver (april, maj och juni) bjuder vi alltså på:

* Gratis PowerUser Pro-medlemskap, vilket bland annat innebär fri tillgång till att lägga upp obegränsat med bilar, bilder och bloggar i galleriet, och dessutom ökad funktionalitet i forumet. Läs mer om alla fördelarna med att vara PowerUser Pro här: Länk

* Gratis bilannonsering, under "BMW säljes" i PowerBörsen (för att begränsa risken för missbruk gäller max två gratis bilannonser per månad och medlem).

För er som redan idag är PowerUser Pro- medlemmar förlänger vi Pro-perioden med tre månader!

Vi hoppas att Du får mycket glädje av Pro-funktionerna och gratisannonserna samt att Du fortsätter att besöka AutoPower.se!

Med vänliga hälsningar,
AutoPower Crew

Länk

Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
He he! Där fick du! :)
Tänkte bli pro igen men avvaktade lite o så PANG! Gratis PRO!
Det kallar jag present!

BMW - Beroende Med Wilja!
Visa användare
278
finnen318is
E30 318is-90 (Nr1 Krockad)
e30 318is-90 (Nr2)som används nu.
tack grodan!

mvh:jani

never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Varsågod. ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.