|
|
|
|---|---|
|
Letar efter en vettig gummiskrapa att använda efter tvätt. Kollade på TV Shop men de verkade inte ha några längre. Var även på biltema igår men de hade inga heller. Någon som kan rekommendera en bra skrapa? Mvh Markuz | |
|
Turtel har en bra skrapa tycker jag. Det finns nog några fler att välja emellan om du kikar på t.ex. Mekonomen :) Mvh/ Niclas |
|
|
håller med,den är bra o prisvärd... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
|
Jag köpte en på clas ohloson som jag tycker funkar fint! Billig var den också. / Leon |
|
|
beställde en från ditec - 150:- finns säkert på plats om du åker dit... |
|
|
Jag har California Waterblade som funkar ypperligt! ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag kör Sonax skrapa med stort flex-blad (den med rött handtag). Är riktigt nöjd med den. Hade Turtles innan, men tyckte att silikonbladet var för litet. //J |
|
|
B-M: "Jag köpte en på clas ohloson som jag tycker funkar fint! Billig var den också." Det skrapan är inte bra enligt mitt tycke. Har konstig utfomning på hantaget. En klassisk gummiskrapa från ICA eller Konsum fungerar utmärkt tycker jag. De är billiga också fast har inte lika lång hållbarhet som en silikonskrapa. |
|
|
Visst, den känns lite rapplig och så, men jag tycker den gör det den ska, dvs. tar bort vattnet! / Leon |
|
|
Micke Olsson > Den där skrapan är riktigt bra, men den finns även på micro för en billigare slant, ca 160kr om jag minns rätt. Den är precis likadan, förutom att handtaget är oranget.. Silikon såklart! Rekomenderar! |
|
|
Jonazzon: Nix, dem är inte lika, den jag har är betydligt mjukare! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Den med handtag i rött på tex. Micro är från Sonax. De ser väldigt lika ut, men skillnaden verkar vara att den från California Waterblade är mjukare. Funderar på att testa den (har sedan tidigare den från Sonax vilken iofs. fungerar bra). //J |
|
Smiley© |
Jag vet inte vad som skiljer dom åt förutom färgen på handtaget och den ingjutna texten på själva bladet, men jag såg en "likadan" Sonax siliconskrapa på Jula för 79:- Länk Det är nog det billigaste man kan komma av den typen av skrapa. /Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.