|
|
|
|---|---|
|
Jag har en BMW 325 o jag undrar vilket försökringsbolag som är billigast? Just nu har jag IF med finns det något bättre? | |
|
Man kan nog säga att det varierar. Ring runt och kolla så hittar du nog ditt billigaste alternativ, sen bör ju tilläggas att det kanske inte är det bästa försäkringsalternativet dock... Mvh Anders S. |
|
Aldric |
Länsförsäkringar är ganska bra tycker jag iallafall och ganska många som verkar nöjda med dom. Värt ett telefonsamtal. |
X///M-JOCKE |
Jag har kollat runt lite. Kolla BMW:S MÄRKESFÖRSÄKRING Dial/if, dom var ganska billiga på min 325ix-88 men på min 525-92 touring var dom dyrare än länsförs. X///M-JOCKE |
|
Kollade med LF, de kräver för en direktimport att man skall haft sin hemförsäkring hos dem 12 månader. Bläää! Ha de' |
|
|
Försäkrade hos Dial/If, enligt Nordnetmäklarna är de billigast (blev 6854:-). Bor i Stlm. Ha de' |
|
patriklundh |
Tycker du ska ringa en kille på Folksam som heter Christan Stark.... han är en kanonkille med ruggigt bra priser på bmw-försäkringar... ska kolla om jag hittar hans telnr.. //Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.