|
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Till alla medarbetare på AP,grattis till 10 års jubilaret av AP! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Man gratulerar 10-åringen! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Tack för en superb sida!! Grattis till 10 år på nätet :) _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Grattis, en av det bästa sidorna på nätet! Tack för de tre extra medlemsmånaderna. |
|
|
Grattis på "fölsedagen"! Å tack för det frikostiga erbjudandet :-D ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Platingrau |
|
|
Som relativt ny här på AP så måste jag säga att utan er här på forumet så hade min karriär som e24-ägare förmodligen slutat efter min första 633. Men tack vara AP så känns det ganska tryggt att äga en gammal BMW, för här finns det alltid goda råd och direkta anvisningar, snabbt och tillgängligt. Sextrettifemman Länk |
|
| Ja, grattis på 10-årsdagen. En ung gammal sajt! :-) | |
|
=00= =00= =00= =00= =00= Hatten av för en ung jubilar !!! //Håkan =00= =00= =00= =00= =00= |
|
|
Hjärtliga gratulationer på tioårsdagen och stort tack för de extra medlemsmånaderna! Ser fram emot fortsatt givande diskussioner och värdefullt kunskapsutbyte samt att "Slå av dimljusen"-tråden får en lycklig upplösning under den kommande tioårsperioden :) /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Hurra, hurra, hurra, hurraaaa. Grattis |
|
|
"Ser fram emot fortsatt givande diskussioner och värdefullt kunskapsutbyte samt att "Slå av dimljusen"-tråden får en lycklig upplösning under den kommande tioårsperioden :)" Det vore nåt.... 20-årsjubiléum och dimljustråden är avslutad! Kanske vridmoment-tråden också! :-) |
|
|
Grattis på födelsedagen. Ska se om jag kommer mig för att utnyttja den fina inverterade födelsedagspresenten under de kommande månaderna. Fast nog borde denna sajt vara narkotikaklassad så beroendeframkallande som den är. Jag ansluter mig oreserverat till Bones önskan att dimljustråden ska få en lycklig upplösning under den kommande 10-årsperioden. Mvh Mikael |
|
|
Grattis! Väldigt trevligt att få testa på "pro" också! Jag har haft sådan stor hjälp av forumet här och ibland känns det som att jag lever på sidan...Trots att jag är en rätt så AP-rookie! Mvh Marc |
|
| Grattis! jag vill gratulera alla som gjort denna sajt till det den blivit idag.. ni har gjort ett stort jobb och det ska ni ha mycket beröm för.. va vore livet utan autopower | |
| Grattis då ! | |
|
Kan bara instämma med Mikael ovan när det gäller beroendet... Ett stort grattis och tack för allt hårt arbete med att skapa en av ledande bilsajterna! ___ //Ulf |
|
|
STORT Grattis! Lätt den mest välbesökta sidan för min del :) /Fredrik vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Hipp Hipp Hurrrrra! Och grattis till mig själv som hittat hit. Har nog lärt mig mer här än under skolåren! Som sagt, underbart jobb alla inblandade. Begriper inte hur det kan bli bättre framöver men ni kommer garanterat överraska! Hatten av! ps, Vi får nog ge dimljustråden 20 år till... finns mycket osagt hehe... ds ///M POWER - När du älskar att köra! mvh B-O |
|
|
ap blev startsida från dag ett. grattis ap! never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
Paap Reeder |
... jag har sagt det tidigare: "Utan först BMW Power och sedan AP hade inte alla mina 12 kolvar kommit i ngn vettig ordning" Tackar så mycket. MVH /// Paap R |
|
Som inbiten bmwtok så kan jag säga att AP betyder mycket,försöker kika in då och då mellan mekandet o jobbet.Som nu i natt när tradaren passerar söderhamn så brukar jag ta 10min o kolla läget. Så cred till alla berörda ingen nämd och ingen glömd. Mvh/Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.