|
|
|
|---|---|
FredricF |
Fölljande YouTube klipp bjuder på em härlig överaskning: Länk Förklaringen kan ses här: Länk |
| Länkarna fungerar inte... | |
|
Tills fredric fått ordning på länken så kan man alltid njuta av detta så länge: GT3 och M3 E46 på ringen: Länk |
|
|
Länkarna funkar för mig iaf. // M.V.H. Daniel |
|
jimmy/bmw |
Undrar vad man själv skulle tänka i de där läget ^^ |
| Länkarna funkar, en gammal folkabuss med motor, drivlina och bromsar från Porsche 993 GT3, bra på allt utom toppfart. | |
| en trimmad motor dessutom? 520hp | |
|
hehe, fyfan vilken klockren syn å bli ifrånkörd av en folkabuss.. |
|
|
Imponerande. Jag skrattade gott:) Tänk att ligga och glida med en Porsche och en Aston Martin och plötsligt dyker en folkabuss upp som en "fladdermus från helvetet" i backspegeln och sedan om.... Vh/Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
|
Länk Den har motor och drivlina från en 993 turbo... MVH Christofer |
|
|
Ha ha ha! Skrattade nästan ihjäl mig när de blev omkörda i första videon... Jäklar vad den folkan ser brutal ut! Nästan så man blivit rädd om man sett den i backspegeln. |
|
|
ha ha både jag och frugan skrattade gott... Tänk bli omkörd av en follkbuss!!! MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
finns den att hyra? hade behövt klå upp några volvo ynglingar här i stan. (med flåkrypare) tror självförtroendet knäcks mer om dom spöas av en folkabuss än en bmw:) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hahaha! Så klockren! Att jag missat denna tråd tidigare! Har nu fått en ny idol!!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| haha tror man måste skaffa en folkabuss snart alltså! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.