|
|
|
|---|---|
|
Vad är då Vår-Cruising? Jo, det är en träff som är till för alla bilintresserade. Alla åldrar, alla fordon är tillåtna. Datumet är lagom då när de flesta har ställt på sina entusiastbilar för sesongen. Tempot är lungt, strax under max tillåten hastighet. vad är det för cruising när icke-cruisande bara ser ett långt streck av bilar i 200km/h? Rejsa kan man göra nattetid. Dock så kan vi arrangörer inte stoppa er för eventuellt bus, men självklart avråder vi er till detta. Datumet är satt till 1:a Maj. Dock är vi politiskt neutrala. ;) Samling sker vid McDonalds i Ängelholm klockan 11:30, därifrån kör vi vidare ca kl.12:00 till Helsingborg via Höganäs och därifrån följer vi kusten. I Helsingborg är målet EKO Hallens parkering, precis bredvid Burger King. (MAX på Väla) / (MAX i hyllinge) I händelse av kraftigt regn, ställs cruisingen in. dock kommer vi arrangörer var apå samlingsplatsen och möta upp eventuella deltagare som missat informationen. För anmälan, skicka ett mejl till var-cruising@hotmail.com med namn och och fordonstyp (tex, bil eller mc), namn och ev. mobiltelefonnummer för eventuell information via SMS. | |
|
Händer det något mer i HBG eller är träffen officiellt slut där? /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| inget som är spikat iallafall. men om BK skulle ha stängt och vädret fint så lite grillning hade man kunnat spika in efteråt. beroende på antal deltagande osv så är det svårt att hitta grillplats, men jag har en beprövad plats i tankarna. | |
|
Hur många är anmälda hittils? =) /// Viktor |
|
|
inte många alls. det är nog det lamaste intresse jag varit med om. har folk växt fast i väggarna i vinter? eller är det en allmän folkskygg-sjukdom som härjar? blir det ingen förbättring så funderar jag på att ställa in det. men och andra sidan vi som dyker upp kommer att ha riktigt trevligt. ändå har jagt ut informationen på 9 olika forum. om ni har tips eller idéer som ni tror kan förbättre idén med, så hör av er! |
|
|
ladaklubben hade haft fler deltagare ;) fast det börjar trilla in lite anmälningar från lite alfaförare och nissan, är BMWägare inte intresserade av träffa likasinnade personer? åldern varierar mellan 18-44år i nuläget. uppskattar på ett ungefär att 20bilar kommer, om det inte blir fler anmälningar eller visat intresse. hade hoppats på ca 50 iallafall. MVH Fabian *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
|
nu är det mycket bra uppslutning! dock få från detta forum. men jag envisas med att uppdatera ändå! Vi kommer stanna i Höganäs för att samla upp alla. AG´s parkering har jag i tankarna, de borde ha öppet då tycker jag, så det går nog bra att handla grillprodukter där. TA MED NÅGOT ATT SITTA PÅ! eftersom det är en gräsmatta vi parkerar/grillar på. vi kommer samlas på ättekulla, men eftersom grillningen planerades i efterhand så blir det lite hattande, eftersom grillplatsen jag tänker på är på Sofiero. så det blir förbi sofiero till ättekulla, och tillbaka till sofiero för dem som vill grilla. hoppas det är OK, nästa år ska det planeras lite bättre ;) här är lite bilder från -05 då jag var där med Toyotaklubben. www.geting.se/image.php/39609-KIF_0699.JPG www.geting.se/image.php/39610-KIF_0703.JPG MVH Fabian *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
| Synd att det är på förmiddagen. Är nog inte laglig bilförare då =/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.