|
|
|
|---|---|
Slajf |
Hallojz! Funderar på att beställa Länk från danmobility men undrar om det är nån som har köpt samma vinge ? Hur är passformen ? Kvalitet ? Bilder ? Vingen passar alla BMW E46 4D 98-01 men min BMW är E46 2002-09 och undrar om det kommer passa ? Mvh Adde |
| Undrar också lite över denna läppen eller såkallade vingen. Är den samma som dom som m3 har? | |
|
Hej! Slajf, den ska passa ja. Jag köpte min läpp på blocket: Länk och jag kan nästan svära på att det är samma. Kvalitén är den man förväntar sig att den ska vara om man lägger ut 600:-. Jag förvånades dock över hur extremt böjbar den var. Det enda jag kan se som skillnad gentimot orginalet är att min läpp inte har lika rundade kanter. Hur som helst blev det väldigt bra och jag är nöjd. Har även läst om flera som varit nöjd med just denna läpp från danmobility. |
|
Slajf |
Marc_M : Så den vingen/läppen passar även min bil som är 2002 med tanke på att danmobility rek. läppen till bmw bilar f.o.m 98-01!? Skulle du kunna vara vänlig och ta några bilder på din vinge och lägga den på forumet. Det är vissa som är faktiskt nyfikna på danmobility vingen inkl. mig SJÄLV! :-) Mvh Adde |
| Jag har danmobilityvingen, fast e39 versionen på min 523. Denna är i plast, och inte i gummi som de för 600 på blocket. Danmobilitytingen har även rundade hörn, vilket inte blocketvingen har. den är även lättare att montera då det är mindre inpassning på den i plast. Skulle vilja påstå att den från danmobility är ett bättre köp... | |
|
Slajf: Hmm, ja nu blev jag osäker när du säger att de skrivit just så. Maila dom och fråga är mitt sista tips och det är väl säkrast också? Ge mig din mail så ska jag skicka över en bild på hur min vinga blev. //Marc |
|
|
Passar en sån till en E36a tror ni? 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
Slajf |
MARC_M : Du kan skicka bilderna till ajdin_1985@hotmail.com |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.