|
|
|
|---|---|
|
Men det är nog bara möjligt att lyckas med det då det är den första april eller M6:an står parkerad. ;) Mvh Mikael | |
| hehe, hade tänkt lägga någon dryg kommentar i denna tråd. | |
|
Min 540 är chippad till 400+ hkr. Det är ett verkligt dunderchipp värt varenda krona! Så M5 E39 tar jag lätt. ;-) |
|
|
Då kan nog inte m6-förarn/m5-förarn gasa riktigt... |
|
| Smell´s like; prestige! | |
|
hehe, lev så länge du kan på den känslan ;) Körde själv ifrån en porsche med min saab 900 GL en gång;) "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
Paap Reeder |
... en M6 som inte är "oljevarm" släpper intew på mer än ca 150-170 hk ... precis som en huggorm. Blir den dock solvarm blir den giftig att tas med. MVH /// Paap R |
| hade det varit en m6 e24 hade du kanske haft en chans ;) har ju nästan exakt lika många hk. | |
|
Det blev lite tosigt det här. Jag har inte tävlat mot en M6 och lär inte heller göra det. Det är den 1.a april idag och för första gången på många år blev det ett litet dåligt aprilskämt från min sida. Beklagar missförståndet. Avsikten var bara att rubriken skulle läsas, adrenalitet rinna till (Förbannade skitsnackare!) och sedan ansiktet förlängas (I've been had?) för att förskönas av ett generat flin (Där åkte jag dit!) när det visade sig att det handlade om den 1.a april. My bad. Kow tow san Mvh Mikael |
|
|
Svekke: Din chippning som ger såna fantastiska prestanda kan du njuta av hela dagen! Men imorgon är det inte första april längre, då gäller verkligheten! |
|
|
steaman: True :-) Fast 540i är min året runt bil och vem vet kanske jag får för mig att skaffa en sommarbil ? Fast då ska det vara en riktig entusiast M5:a o ingen skrot. Avus blau 540: Länk Svekke |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Haha! tänkte med lägga en dryg kommentar! "hade det varit en m6 e24 hade du kanske haft en chans ;) har ju nästan exakt lika många hk." Inte mot min i vilket fall!!! ;-) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
Jim/Jim |
Hade en kompis som som blev väckt av dörr knackningar kl 06 00 på morgonen.Helt ur vaken , fattade han inte vad mannen ville på dörren . Efter en stund så gick det upp ett ljus, han ville köpa deras plasma tv för en ur löjlig summa, ingen hade svarat i telefonen och mannen hade kört över 1 timme med spårat adressen från telenr. Jävligt taskigt april skämt, tv var inte till salu och, han fick inte fram vem som hade gjort april skämtet år honom. Telefonen fick han stänga av hela dagen..... Vad killen tyckte om april skämtet, ja han skrattde nog inte... Jim |
|
Jim/Jim, tycker det låter som ett roligt aprilskämt! =) Att mannen åkt en timme för han väl mest skylla sig själv för. 1. Det var första april. 2. Löjligt lågt pris borde väcka misstanke oavsett dag. 3. Ring och anmäl att du ska komma instället för att dyka upp och väcka någon kl.6 på morgonen en söndag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.