|
|
|
|---|---|
|
Beställde innan jul 535 medbringare och knutar från ecp. Han hade en bil inne och skulle ta ner det i veckan, så hette det vecka efter vecka. Fick äntligen grejorna i feburari (dvs drygt 3 månader senare). Löser ut det på bussgods och börjar kolla på grejorna. Ser då att jag inte alls fått 535 grejor utan 525 dvs klena knutar som på e30 etc. Ringer till honom och han lovar att vi ska lösa det, det är samma grejor på 7-serien visar det sig så det är inget bekymmer. Vi stämmer av att jag ska ringa och sen komma och byta. Nu svarar han inte varken på telefon, mail eller sms. Han var tydligen sjuk innan men det kan väl inte vara för evigt utan det luktar ju mer som om han håller sig undan. Några tips på hur man kan få tag i karln? Om jag bara visste att han vore på plats skulle jag åka dit vilken dag som helst. | |
|
jag bor på samma ort som han som har ECP. tycker det är otroligt drygt, jobbigt och besvärligt att handla av honom. känner igen det där du säger. Men tror absolut inte han är ute efter att blåsa någon, tror bara han är otroligt seg. har handlat av honom några ggr och fått fel prylar å då är det otroligt svårt att få honom å engagera sig. jag är iaf en av dom nöjda kunderna, men att vi bor i samma håla och möter varandra varje dag kanske gör att han är "snabbare" när man tar kontakt. tror dock att han har många nöjda kunder oxp som inte bor i samma håla, annars hadde han inte kunnat hållt på så länge som han har gjort. |
|
|
Jag bor inte heller långt ifrån, och har varit hemma hos honom och hämtat grejor vid flera tillfällen, utan problem, men jag tror han har för mycket att stå i. BMW CS #5206 |
|
| pratat med honom nu äntligen och han ska försöka lösa det i veckan. Jag gillar att ge folk flera chanser. | |
|
Har bara handlat av han några enstaka gånger, o då har han alltid skött det snyggt och bra, är mycke nöjd med han, har tillomed fått komma hem o hemta prylar hemma hos han sent en kväll för att de v alite akut. Kommer förhoppniongsvis att fortsätta hansdla av han. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
| Lyfter detta igen. Väntade på 535 grejor länge tills vi gjorde upp att jag skulle fixa på annat håll. Gjorde så och skulle få pengar tillbaka. Inte sett en krona av dessa. Mycket att göra eller ej, det är ju egentligen inte mitt problem, betalar man vill man ju ha grejor. Sen om avsikten är att luras eller ej spelar ju ingen roll, blir ju lurendrejeri i villket fall. | |
|
Jag beställde en växellåda, tog kontakt första gången i maj. I början av juni bekräftade jag att jag ville ha lådan, då skulle han montera ur den vilket kunde ta några veckor. Det drog ut på tiden men till slut var den lös. Dagen innan jag skulle hämta den hos honom blev han sjuk. Istället bad jag honom skicka den. Efter en vecka hade inget hänt, han sa två gånger när jag ringde att han var på väg till verkstan och skulle kolla för säkerhets skull om han skickat den eller ej. Jag väntade ett tag till men skrev till slut ett mejl att jag tröttnat på att vänta. Slutsatsen kan inte bli annat än att han inte vill ha några kunder. Genomrutten kommunikation och väntetid som på en glass i helvetet ger ju inga andra signaler. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.