|
|
|
|---|---|
|
vet att frågan har varit upp innan men har fått problem med vilka angel eyes jag skall köpa har en svart e36 vilka är snyggast ? | |
|
Mina personliga åsikter: 1. Om du vill ha 2000:- till något annat, kör CCFL Angel Eyes, eller ringar. Länk Länk 2. Om du vill ha en lite nyare/look, köp OneBlock, det finns lite olika modeller, helst svarta då dessa passar en svart bil. Länk Länk 3. Om du är ute efter en cleanare look, kör FK-Automotive. Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
hej Razvan hade tänkt åka till dig i hörr o kolla hade ringar innan men tyckte inte jag fick det bra köpte då från realcar men det kanske blir bättre med de här ringarna eller för de från realcar lyste nästan blått inte snyggt kan jag få tag på dej på telefon? |
|
|
nyare looken klart snyggast,o det sist nämnda duger gått o väl... "riktiga bilar har bakhjulsdrift.framhjulsdrift enbart på gräsklipparn" |
|
Slajf |
Funderar själv på CCFl ringar! Finns det flera bilder på CCFL ringar, uppfattar på visa bilder att det lyser för mycket blått och känns massa krom ???? |
|
carita Tack för besöket :), hoppas du blir nöjd med ringarna Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Slajf Det lyser mer vitt än blått. Hoppas carita monterar dessa snart, han skulle ladda upp lite bilder efteråt Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Hej Razvan,vilka ringar köpte Carita? Letar oxå nåt som lyser vitt,riktigt vitt. Mvh.Micke Flygpursern |
|
|
Han köpte CCFL Angel Eyes (om jag kommer ihåg rätt) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.