|
|
|
|---|---|
|
Tänkte skifta till ett catback system på M5an , har kikat på Eisenmann , Milltek sport samt Supersprint. Vilket av dessa tre skulle ni satsat på personligen till er M5a? | |
| Jag har Magnum Supersprint på min, och jag är helnöjd med det..Mullrar lagom på tomgång,och när man gasar så mullrar det till ordentligt,med ett härligt ljud..Och vikten har minskat med strax över 50 kg.. | |
|
Har bestämt mig för att satsa på ett supersprint system , hur ser monteringsdelen ut? Kikat på diverse forum och det låter som att det är en del moddifieringsarbete innan man får det på plats medans vissa säger att det är bolton? Någon med erfarenhet? |
|
| tjena vet ej var du bor men jag har bokat tid för byte till en styck x-pipe plus fullflödesdämpare två st hos avgasteknik i u-sala valfritt utblås för 10500 med montering de tyckte ja va bra pris, känns för min del som att inte märket på avgassystemet är lika viktigt för mig,hursomhelst var än du väljer låter allt annat bättre än alla burkar som sitter ivägen på originalavgassystemet. | |
|
Det lät ruskigt billigt , har kikat en del hos uppsala avgasteknik tidigare när jag körde fegsnurra men min uppfattning av dom var att dom tog riktiga överpriser men tydligen hadde jag fel där. Jag bor i Sollefteå har ca 40mil till uppsala men det kan det vara värt att åka om det var sådär billigt för både system och installation. |
|
|
Hej. Har köpt och instalerat själv supersprint + X-pipe. Det är bolt on systeem. Låter härligt och snyggt är det....Inte för högt och inte för lågt. Köpte direkt från Tyskland. Mvh.Juha |
|
|
Vart landade priset på när du tog direkt från Tyskland? Prisuppgiften jag fått på ett komplett Supersprint cat-back är 16900:-. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.