|
|
|
|---|---|
hampe m3 |
Laddade ner en mus pekare som va en roterande M symbol härifrån AutoPowers sida för ngt år sedan, formaterade nyligen om datorn och kan numer ej finna den på denna delikata sida. Så om ngn vänlig själ hade kvar den och känner för att dela med sig den är han/hon hemsk gärna välkommen att skicka den på min meil. mvh hampe puntyz@hotmail.com |
| På den här sidan finns en del teman att ladda ner om du inte hittar samma pekare. Länk | |
hampe m3 |
Tack så mkt, googlade o hittade den sidan, men fann dock ej muspeckaren. |
|
fan vad jobbigt att ha nått annat än en vanlig pil som muspekare... aldrig fastnat för nån annan än standardpekaren men det är min imo.... |
|
|
Det var ju windows + thema, dom flesta kör väll med xp nuförtiden? never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| på themexp.org finns mkt blingbling till win xp vet att det finns några bmw teman... | |
|
taack, börjar bli tråkigt med original xp... never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
hampe m3: Kolla din mail! /Magnus Min E24: Länk |
|
| Nån som har en direkt länk? | |
hampe m3 |
e30cabbe Bockar o bugar, precis vad jag sökte efter, äntligen nu är det bara jag som kan använda datorn igen :) |
hampe m3 |
e30cabbe Bockar o bugar, precis vad jag sökte efter, äntligen nu är det bara jag som kan använda datorn igen :) |
|
Det var så lite så;-) /Magnus Min E24: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.