|
|
|
|---|---|
|
Har precis fått på mina nylackade kofångare på min 316 e36 -93 Men i all hast glömde jag pilla dit dem där "luftledarna" som det satt 1 givare på vardera. Har dessa någon viktig funktion eller går det köra ändå? Tacksam för svar! //Patrik | |
|
Att demontera stötfångaren igen är en sådan simpel sak att jag absolut tycker du ska montera dem igen. Det går också att lossa plasten "undertill" och trycka dit dem. |
|
|
ok... det ska jag göra... men är det nån som vet vad de har för funktion? //Patrik |
|
| Dom styr in luft till frambromsarma för kylning. Dom är inte absolut nödvändiga, men kan vara trevliga att ha en varm sommardag när du leker lite och hittar en skarp kurva. Så länge du inte stressar bromsarna överdrivet mycket är det inga problem att köra med bilen. | |
|
givaren på vänster sida från föraren sett ät yemp givaren för utetemp. högra har jag aldrig sett!?.. Mvh/ Danne |
|
|
den högra ser ju inte riktigt likadan ut... det är ju en sladd precis som på vänstra, men det ser mer ut som en platta i en 5 kronas storlek, och inte en pinne som på vänstra... jaja, det är väl lika bra o peta dit dem igen, för det är ju inte så mycket jobb precis som a_wingard73 skrev.... tack iaf för alla svar! //Patrik |
|
| Kalla mig "Herr Missförstå frågan" .. ;) | |
| haha, sure dewa =) | |
| nån som vet vad de e för något som sitter i högra kanalen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.