|
|
|
|---|---|
axelsson |
tja. min bil tänder inte... det gjorde den i går då jag "bara" skulle byta insugspackning, då slutade den tända efteråt. Kan man ha klämt någon kabel undertill som gör att den sabbar tändningen? jag tror det får bensin efter som då jag gasar samtidigt som jag försöker tända så ändras motorljudet. Dessutom har jag inte rört något med bensin slanger eller dyligt.. Jag har haft lösföljande: heeela insuget tomgångsmotorn luftburken (kn sport) -- Kan någon säkrning ha gått som har med det här att göra? i såfall någon som har nån aning om vilken( jag har inten instruktionsbok kvar :P) Eller är det något jag har glömt? jag tror då iallafall inte det... Less är jag nu iallafall på bilskrället! !! e30 !! |
axelsson |
komigen nu damer och herrar.. Det här måste ju vara ett hyffsat vanligt problem (att den inte tänder iaf) Den jobbar som fan på startmotorn men den tänder inte till så att den går igång,, de är som om de var slut bensin ungefär... !! e30 !! |
| Har du satte tillbaka alla sladdar i sina respektive "jordningspunkter"? (Har för mig att en rejäl knippe sladdar jordas just vid en av bultarna som håller fast insuget | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.