|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej Aewn, Jag kunde start bilen, det var inge problem för mig.. Vad det gällde grundproblemet som jag hade så löste det sig när jag bytte antennförstärkare och initierade om nycklarna..fjärrlarmet har fungerat utan problem sedan dess.. |
|
|
Var exakt sitter antennförstäkaren? ///Micke |
|
|
En till som undrar var förstärkaren sitter. Verkar ju vara några som bytt så dela gärna med er av kunskapen. :-) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Ingen som vet? ///BMW - Was sonst! |
|
|
-Johan, till vilken kärra? I min gamla e46 compact satt förstärkaren på insidan av bakluckan. Du får montera ner plastkåpan lite enkelt.. // O |
|
|
Sitter under spoilern på luckan, iaf på touring. Man får ta bort plasten på insidan av glasluckan och sedan lossa några 10 mm bultar så lossnar spoilern, där under sitter den. ///Micke |
|
|
Härligt Micke. Tack för det. ollie: Det är en E46 touring det handlar om precis som i topic. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Hej! Vet ngn om man med mätinstrument kan testa om antennförstärkaren är frisk eller inte. Min ser helt OK ut,men fjärrlåsning fungerar ej via nyckel. I övrigt allt OK. e91 320 dAT -09. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.