|
|
|
|---|---|
|
BMW ska visa upp ett helt gäng av sina racingbilar på Nürburgrings berömda Nordslinga den 28 april. Bland annat tar man med den nya Formel 1 bilen från BMW Sauber teamet och det är första gången på 31 år som någon kör en F1:a på Nordslingan. Ska det bli ett nytt varvrekord? Hoppas nu bara att detta filmas ordentligt med on board-kamera så vi kommer att få njuta av denna tillställning. Det sägs att BMW F1 kommer kunna köra ca 1 minut snabbare än rekordet, frågan är bara om dom kommer att ens försöka slå det. Tror faktiskt inte banlayouten är exakt samma som 1976. Länk Länk Länk | |
|
Känns som det blir svårt att slå rekordet med en F1. Ringen är ju inte direkt slät som ett salsgolv och kräver en bil med lite fjädringsväg och markfrigång. Personligen tror jag en F1 mest kommer att studsa och hoppa på Ringen. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
jag hoppas dom försöker sätta nytt rekord.. faen va fett det hade vart. never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.