|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
hahaha okej, det där låter intressant..;) o fan ja själv ha rjag haft upp min i 210 vid 5500 varv så det finns mer.=)mmm sugen på o byta min med, en stor service e nåt som lockar o blir av snart, måste även ta tag i alla slangar osv den har lite vakumläkage o annat godis..^^ ja du jag vet faktiskt inte men det borde du kunna få det sitter väl bara ett stag som går att ta bort om ja int eminns fel..=S haha de e du inte ensam om satan vilket väder det ha rvarit idag glidit bort mot slottet,gärdet osv hela dagen riktigt skönt.. mvh kim |
|
|
ja det med "stor" service e ju alldrig fel.. tänkte få i nya tryckare, oljepump, kedjor o släpar, etc, etc.. inte billigt fan men få ta det sakta men säkert.. :) jag maxade inte alltså när jag åkte upp till borås, det blev bara bitvis, farsan sa att jag skulle ta det lugnt. dom skulle tydligen ha mycket fartkontroller med civilbilar mellan gbg-borås den här månaden... den här tjejen jag åkte till, har precis träffat henne, tog ut henne idag för första gången med is´en.. hon e lite tokig av sig, o hon tyckte inte först om bmw, men kan ju lugnt säga att hon håller på att torska rejält som det verkar.. :) hon va bakis så jag kunde inte låta henne köra, men jäävlar va hon tjötar nu att hon vill köra bilen! hon tyckte den "morrade" så jäävla gott, o att den gick jävligt bra. hon ska få köra imorron.. god natt mannen! mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
mm det emitt mål och att köpa en 325 topp somjag ska plana, porta o sätta i nån schyst kam i.. det e målet/drömmen i alla fall..=P' men so msagt en stor service måste ja gnog göra innan jag höjer effekten mer. haha a bmw bruka rha den effekten på damerna, vad e det som e gjort på din 318? mvh kim |
|
|
lite svårt o säg med säkerhet, det så att jag köpte bilen av ingemar... haha, näe men han hade bilen ståendes 8månader utan att använda den o jag åkte o kolla på e36 325, men men såg att den här stog i ett hörn o han kläckte ur sig att det var en is så jag glömde e36án rätt fort, kutade som en dåre bort till bilen gormandes samtidigt att han skulle kasta nycklarna efter mig! hahahaaa, men iallafall så efter ett tag så märkte jag att den lät som en diesel så jag åkte tillbaka med pärlan o han rev motorn faktiskt. så han påstår att det e planad, portad med +packning o trimkammar etc, lite svårt och styrka det vad han säger men jag tror nog på honom för bilen går som faan faktiskt, har piskat en del tuffa bilar med den, men man ser att han rivit motorn, (gjorde några märken innan så att jag kunnde vara säker, hehe man får inte vara dum!) + så fick jag en ny koppling av han.. e så jäävla sugen på att få det styrkt av någon, vet inte riktigt hur jag ska se om det är trimmkammar på den.. inte min starka sida vettu, självlärd finne.. alltså jag hängde på en e46 325 mellan borås o gbg i runt 190-200 utan några problem, jag stressade skiten ur han med heljusen men svinet skämdes väll som faen, han vägrade släppa förbi mig! :) han hade folk i bilen, tyckte väll att det var riktigt pinsamt att en gammal e30 hängde med utan problem hahahaaa.. det låter ju hur bra som helst det 325 topp på din, va e det som e den "stora" skillnaden med topparna? va får du för fördelar med 325 toppen? förutom andra kammar då o bättre flöde på avgas etc.. det är väll dubbla kammar på 325? e lite osäker så här på morronkvisten.. mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
okej ofan ja då måste det finnas lite moss under huven..^^ men vadå du köpte bilen, kom tillbaks o sa att dne var sliten o han rev skiten o renoverade den utan extra kostnad? oj skrev fel menade att jag ville köpa en till 320 top, nej funderade på en 325 förrut men vet inte rikitgt hur den skulle funka på min, då kanske bilen får för mycket av det goda så att säga, hmm tror inte den e med dubbla kammar men det e ju iofs större förbräningsrum och kanaler i en 325 top så den i sig e ju trimm. men känns bäst o hålla sig till nåt jag vet passar..=P mvh kim |
|
|
jaa, det flyttar på sig bra för vara en symaskin! :) en kille hade vart o tankat bilen så jag kunnde ju inte höra hur den lät kall, jag vet, lite grisen i säcken. men han gav mig 6månaders motorgaranti så jag köpte bilen.. så det var inget jidder om att jag skulle komma tillbaka med den när jag väl ringde till han, han renoverade inte men plocka ner det o gick igenom den samt bytte koppling gratis.. han sa till mig att hadde han vetat hur fin den vart i motorn så skulle han alldrig sålt den så billigt som han gjorde.. men det måste väll funka med en 325 topp? e det annan innsprut på en 325 än det e 320? hade ju vart en perfekt uppdatering till bilen, 325 topp med lite annan godis i :) mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
okej fan vilken tur du hade asså, jag köpte min sent o märkte inte "alla" skavanker förrens dagen efter fast iofs så fick ja den 3000 tusen billigare o han sa att det fanns en el att gör ainför besiktningen men den lilla skönheten gick rakt igenom. haha hajar det inte ens själv med tanke på att alla bussningar i bak e slut (ska byttas snarast) o så trodde jag att han skulle slå ner på framrutan men det gjord ehan inte skit schyst kille snacka som fan men han..^^ det borde funka om det e samma årsmodell osv det e ju bara en topp liksom men det finns 320 toppar som e biligare så vi får se, vad som sker senare tänkte köra henne denna sommar sen i vinter köpér ja gen till bil och så fixar ajg allt som jag anser måste göras vilket e mycket e väldigt pedantisk utav mig...=P måste först kolla vad som e gjort med henne vet att ajg har annan klump i bak ialla fall min driver runt 60/40 typ vilket en orginal inte gör sen mistänker jag att jag har grövre avgas system o chip så ska ta reda på om man kan kolla upp vad det e för chip så man e säker på att den e chipad. haha vore ju en jävla miss om man började bygga en ny topp så visar det sig att allt det redan var gjort.. mvh kim |
|
|
ja det vore en bummer, men då skulle du alltid kunna kränga den gamla toppen.. ;) hehe,+ att då vet du verkligen vad som e gjort med den nya toppen.. gött tur med besiktningen du.. ja det va lite tur med bilen, gav 20k för den. ja kan skicka lite bilder om du vill? alltid trevligt och visa upp skönheten! :) e oxå ganska pedantisk av mig, lite svårt o tänka sig så som jag kör.. hehe, ska lacka nederdelen nu i sommar o byta till polytheratan i chassie, grupp n-chip (kopia från germany) annan front o lite smått o gott, ska oxå lämna in mina breda 16 tummare på lagning, finns en feet spricka i en av dom.. suck, sen måste det bli andra bromsar, har fått mig några riktigt hemska upplevelser redan.. sen skulle jag behöva få tag i en diffad axel. ja de en del som ska göras, kommer väll ryka iväg ett antal tusingar.. vilket iförsig gör inte mig något, vad gör man inte för sin baby! mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
haha ja iofs sant.. ja plus att nåra snorrungar hade sparkat in lyckt sargarna kvällen lagom till besiktningen för at tfå loss mina ögonlock...=/ bögar.=P men a hon gick rakt igenom utan ett br ao vet eller nåt.. okej ja visst vore kul o se den. mail eller msn? anväder två olika..=P mm planerna e enorma bara plånboken so mstoppar men bromsaarna känns som en utav top tre. det går rätt segt ifrån 200-0 med slitna orginal.. ha de gott.. mvh kim |
|
|
är det nödvändigt att ha en liten distans mellan lmm och det öppna luftfiltert, (vissligen hade jag de på förra bilen med öppet) menvarför? Nissan dör, Volvo rasar, BMW är det enda som håller när man gasar! |
|
|
ursäkta att det dröjde, datorjäveln crashade igår, suck blir så jäävla förbannad ibland.. calle hemming: ja, ta en aluminiumrörbit mellan lmm o filter. det är tydligen luftvirvlar som sabbar lmm, dessa eliminerar du med rörbiten.. lycka till! klipen: gå in på min ap o pm´a mig din mail eller msn, gärna msn lite lättare att tjöta vidare då. vi har gärna rejsat ifrån huvudämnet på den här tråden.. :) ge mig både och, måste bara ladda ner msn igen. fan för datorer säger jag bara.. Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
haha a förlåt för att jag svarar så sent men har haft en del annat för mig.. haha a jag skicka min msn, mm håller med om att trådens ämne inte tillhör vårat samtal.. mvh kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.