|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej. Tänkte köpa ett sportluftfilter till min brorsa när han fyller år, grejen är den att jag inte vet om det är så bra med ett sportfilter, läste på någon sida att man tappade hk om man rörde originalburken? stämmer detta eller går det fint med ett sportfilter. Och isåfall, monteras det direkt på insugslangen? //többe Bmw e30 320i | |
axelsson |
tja, Jodå det går det. jag har ett k&n. du tänkte köpa ett öppet eller? Öppna är lätta att montera, direkt på insuget |
|
Japp , ett öppet blir det. Ok finns det någon bra hemsida att köpa på eller? Så man tappar inga hk av att ta bort originalburken då, Föresten ska inte luften helst vara sval som sugs in? |
|
|
jo, köp gärna en skiljevägg oxå. jag skulle rekomdera ett öppet kn, sen får du inte glömma och sätta en 10-15cm lång rörbit mellan lmm och öppet filter.. never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| Okej, så det räcker inte med en skarv från det svarta röret som går ut? | |
|
om du köper rätt kn kitt så får du med en lmm fäste till beemer, du sätter en aliminium bit från filtret till fästet som i sin tur har du satt fast i lmm´n.. det ska finnas ett e36 kitt som passar perfekt på e30. ge mig din mail adress så skickar jag en bild på min kn med aluminiumbit.. mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| gibb.cs@hotmail.com | |
|
you´ve got mail. never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| Beställde en adapterplatta till öppet sportfilter till min 318i på MDS,kostar bara 145kr. | |
|
gööött! tack för infot! nu vet man det till framtida köp.. mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| Det va så lite så,visste själv inte att det fanns och köpa,hittade det av en tillfällighet bara. | |
|
det är asabra, kommer garanterat handla hur många som helst.... jag tänker ha öppet på alla mina bilar... :) tack ska du ha igen... mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| Det är lugnt,kul att man gjorde någon glad i alla fall. | |
|
det gjorde du :) ap e ju bäst, var ska man annars få all grym info ifrån? mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| Tycker också att denna sajten är himla bra faktiskt,mycket tips man får härifrån. | |
|
jag kan bara säga att jag inte hade vart hälften av det va jag e nu utan ap, som någon säger här på ap (kommer inte ihåg vem) BMW! Beroende Med Wilja! mvh:jani never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| Jepp,kan bara hålla med. | |
axelsson |
öppet ger väll inge bättre effect nästan lite mindre än orginal, dock är väll ett slutet sport de bästa ? |
|
Beställde en adapterplatta till öppet sportfilter till min 318i på MDS,kostar bara 145kr. vart bställde du detta .. |
|
| Beställde min adapterplatta på MDS i västerås. ringde till dom. finns säkert i dom flesta städer. | |
|
axelsson: det är en grej som går och diskutera hur länge som helst.. det finns två grupper, för/emot det är väll uppenbart vilken jag e.. :) det bara och njuta av det dom kan erbjuda av... en bmw e bäst när du köper den, men det kan bli sååå jävla bättre om du moddar den.. det är asakul och åka brett! never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.