|
|
|
|---|---|
Lars Jakobsson |
Från stillastående naturligtvis.. Banlängd uppskattningsvis 300m Vem sätter ni era pengar på? Lars |
|
Hej, Har kört en c32 amg. Den är bra men M3 tar det. |
|
| bmw såklart! Är inte ett dugg partiskt f.ö. :) | |
|
Länk M3 0.2 sekunder snabbare till 100! |
|
|
Tror på M3an. En C32 ska M3an ta, men så fort det står 55 efter AMG märket och de är en bil av de nyare modeller är det rätt kört tyvärr. När ska ni racea? |
|
|
Tror på Mercan ja ///Micke |
|
Lars Jakobsson |
Action>> Idag på dan..vet inte vilken tid det blir än bara.. Återkommer med resultat senare, om han inte bangar nu :P |
|
I princip dött lopp även om jag tror C32an har ett litet litet övertag vid starten. Hade en C32 tidigare och den gick väldigt bra genom växlarna. Körde en sån sväng för ett par år sedan m en CSL. 1. Länk 2. Länk |
|
Lars Jakobsson |
Övertag vid starten? Mercan har väl ingen LC eller liknande?` Sen körde ju inte CSL:en med sin LC där..inte så konstigt att han blir ifrån åkt då.. |
|
Näe han gjorde inte det pga att det spann för mkt. En kompis gamla bil vilken jag slog varje gång i alla lägen vi gasade på vanlig väg. På bana sprack mina skivor... Hursomhelst har varken han eller jag kvar bilarna, tror säkert tidkorten finns kvar på webben. Kanske var min xtra pigg, vad vet jag. Den var i alla fall inte trimmad + att CSL körde på eftermonterade fälgar o däck med annan rullomkrets än standard. |
|
|
Tror nog tyvärr oxå att C32:an blir too much too handle :( De är SNABBA Henrik |
|
|
Jag körde mot en C32 för ett tag sen.. Vi körde båda från stillastående och rullande.. Jag hade nya bakdäck och använde LC... gissa resultatet? :-) Jag tog honom båda från stillastående och rullande... så C32 kan bara komma när det heter CSL med bra bakdäck... :-) Sen i mellan accell. upp till 230-250 var jag också snabbare... |
|
Lars Jakobsson |
jbergin>>Han använde inte LC för det spann för mkt? Jag använder alltid LC och den spinner knappt överhuvudtaget, brukar bli dom 2-3 första metrarna. Låter som han inte riktigt kunde använda den, för en CSL ska inte kunna bli ifrånkörd av en C32.. Tyvärr så vart det aldrig nått race mot den bilen igår, hoppas på nått i veckan istället. |
|
Har haft en C32 innan och har kört mot både en CSL och vanlig, CSL drog jag ifrån de första 50 meterna men han drog om mig i slutet, körde 210M Blackrace ! Har kört mot några M3 vet inte om det va SMG elelr manuell och drog alla vid starten sen va det jämnt hela vägen, Körde även mot en E36 M3 med rullande start från ca 70km och det va även jämnt hela vägen där vet inte om nån ut av dessa bilar va original eller nån info om deras förare, Men får du inte en Optimal Start så är det ganska kört, MB har automat och de brukar alltid va snabbare vid starter. Hade även lagt upp filmen här där jag körde mot M3 Csl, hittade tyvär inte den nu men kan kolla om jag kan försöka få fram den från min burk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.