|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
E32 är BMW snyggaste modell anser jag, saknar min gamla 735a mest Länk Känns som de snart är dags för ett E32 köp igen, tror jag BMW CS #5139 |
|
Decibel |
Putsad in i minsta detalj, kan man nog säga, lite grov putsduk bara ;) Känsliga tittare varnas för obehaglig bild :) Länk --- Bilstereogalningen NO:1 |
|
Här är min bil som jag verkligen älskar att "vårda". Ändå funderar jag på att ev. byta den mot en 740iAL eller en 740 utan sollucka. Jag är 2m lång och har lite problem med takhöjden. Sen är det omöjligt att sitta bakom mig när stolen är helt tillbakaskjuten. Men om det finns någon med en uppsättning sportstolar i grått läder så är saken given, då sätter jag genast in de och behåller pärlan. Länk |
|
|
Ska försöka länka igen. Länk |
|
|
Tråkigt att du kanske ska sälja s.frejd. Din bil var ju grymmt fin och välvårdad. Här är en bild på den från 7serie träffen förra året. Länk |
|
|
J.L: Tycker verkligen att det är dags att köpa en E32 nu =) InfiniteObscurity: Var hade ni den 7-serie-träffen? //Schnitzer |
|
|
Japp, denna är jag lite intresserad av: Länk BMW CS #5139 |
|
|
Den såg verkligen fin ut, samt hade mycket utrustning, t.o.m. original-stereon. Hoppas att den har tjockare rutor, är hur härligt som helst. //Schnitzer |
|
|
Träffen var i Eskilstuna . Mvh Mattias |
|
|
Schnitzer: Som matte sa var träffen i Eskilstuna utanför Mbilar. Var dock bara ett fåtal av 20-30talet anmälda som dök upp. Själv var jag på både gävleträffen och 7serieträffen på samma dag. Gick väl lite väl snabbt hem ifrån gävle, men det var det värt endå. Dom bilar som dök upp var riktigt fina och välskötta exemplar. Tack till Kraftwerk här på forumet som lade ner tid i att annordna träffen. |
|
|
Aha ok, då vet jag. Tyckte det såg trevligt ut. //Schnitzer |
|
|
Swensson >> Jag har inte de breda bakfälgarna tyvärr, 8,5 tum runt om! Men mycket snygg fälg som gör sig bra på våra E32'or. Tror jag såg din bil en gång, på Konduktörsgatan tror jag... Snygg! Matte, InfiniteO mfl, blir det någon mer 7-serieträff? Höjta isf! ///Niklas |
|
| Nisse: Dyker upp en tråd här på 7serie forumet om det blir någon mer 7serieträff. | |
|
Nisse-> Ok, men det såg kanon ut i vilket fall! Såg du den parkerad på konduktörsgatan så såg du den inte, då såg du nog den andra islandsgröna jag nämnde med 17" rondell, tonade bakrutor - alltså 730 V8. Har min parkering gatan bredvid. En skoj bild tagen ifjol på nämnda 730, min bil med rumpan hitåt: Länk På samma köpcenter-parkering som bilden ovan är tagen på såg jag förresten häromdagen en tredje islandsgrön E32 som uppenbarligen snurrar i Karlstad (har även fått in rapporter från en kompis att så skulle vara fallet)! Högoddsare eg med tanke på att färgen inte tillhör de vanligaste samt att jag tycker jag ser e32:or extremt sällan i denna stad.. Detta var en 735 med rostig baklucka och bucklig vä bakdörr, annars helt ok! J.L -> riktigt snygg 735:a, den såg ut att vara klockrent sänkt! Själv kör jag Lesjöfors sänkfjädrar fram, innan var den riktigt hög - nu är den bara hög, men jag skulle vilja ha den låg! Fast den är iofs stötig som den är redan nu.. Vad hade du för fjädrar? Min bil: Länk |
|
|
Swensson: Tror jag såg din E32 i veckan, om jag inte minns fel så var det i onsdags på ICA Maxi Bergvik. Bra puts! //Schnitzer |
|
|
Schnitzer - stämmer skickligt att jag var där i onsdags! Det var även där och då jag såg den tredje islandsgröna.. Min bil: Länk |
|
| ska skicka in en bild på min svarta e32 med 18"rondell om någon kan säga hur man lägger upp bild? mvh | |
|
Hej på er..! Freaks..! Jo det stämmer, den andra gröna är min 730, men det finns/fanns ytterligare en islandsgrön på kronoparken för något år sedan och jag har för mig att det var en 750 -93:a. För övrigt så har vi ju hälsta på varandra "Swensson", du åkte förbi utanför mig häromdagen och vi pratade som hastigast om min sänkta vässade 750 (fast den är reggad på min sambo). Ha det gött medans jag skruvar på.. hej hej..! |
|
|
Drygast - Jaså du hänger här också! Var in som hastigast på din gata för att slänga ett öga på ett hus så jag blev lite paff när jag såg två feta E32:or på en och samma uppfart när jag skulle vända.. 750:n var riktigt klockren får jag säga! Vad är gjort åt motorn? Vore ju kanon om du kunde slänga in någon bild på underverket! Min bil: Länk |
|
|
Lite nya bilder sommar bilder ca 2tim gamla Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.