|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Ja skulle va kul att se hur era e32:or ser ut när sommardäcken är på och bilarna putsade in i minsta detalj. Bilder från föregående år funkar även om ni inte tagit ut pärlan. | |
|
Putsad vet jag inte, men den är iaf tvättad ;-) Länk Länk Men du måste väl bjuda på bilder på din egen vagn också! he he Min bil: Länk |
|
|
Länk Länk Bilder från förra året, jag ska uppdatera med nya bilder så fort jag får på sommarhjulen och fått lite puts på bilen. >> Swensson, snygg bil i snygg miljö :) |
|
|
Lite bilder från förra året Länk Länk Länk Kommer snart bilder med nya fälgarna och vita blinkers. ___ BMW 740iA Länk |
|
|
Nisse: Var det du som gasade på motorvägen igår i Karlstad? Någon gång vid 22-23-tiden kanske. Jag skulle tanka precis vid motorvägen och la märke till en E32 som kom i full fart med ett härligt insugsljud =) //Schnitzer |
|
|
Kan tillägga att det var utanför Wåxnäs! //Schnitzer |
|
|
>> Schnitzer Nej, det var inte jag, jag satt på balkongen med en kall öl vid den tidpunkten =) Har tyvärr inget gött insugsljud heller, bara ett hemskt (o)ljud från avgassystemet, som läcker lite i en skarv... :( Fin 740 du har. Skicka gärna powerpost om du tänker sälja den i framtiden. ///Niklas |
|
|
Här kommer ett bidrag på min hyffsat vårputsade glidare. Länk |
|
|
ifredda: Härliga fälgar!! /Kristian |
|
|
Tja...hur får ja ut min bil som länk? Hälsningar Tland |
|
|
Underbara bilder ni lagt upp! Swensson: Din bil såg riktigt fin ut stilren som få, tummen upp. Bilder kommer på min pärla har just hunnit få på sommarsulorna ska bara gnugga den lite plus att vägverket i umeå skulle börja sopa gatorna för som de är nu blir bilen dammig efter en kvart. |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Här kommer en länk på min Länk Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Har hittills bara sommarbilder på mina tidigare E32. Ska ta bilder på 740i till sommaren. 735iA: Länk 750iA: Länk Länk Länk //Schnitzer |
|
|
Snygga bilar ni har! Nu har jag fått på mina nya sommarhjul, tog ett par bilder idag Länk Länk /Niklas |
|
|
Bilder från förra sommaren på min nylackade 735a: Länk ska ut igen så fort vägarna är torra och sopade... Mvh Andreas |
|
|
Oj oj - mycket snygga E32:or här! Nisse - Utsökt fälgval får man väl säga! Du har också satsat på värsting-rondellerna ser jag, 18" med 10" bred bakfälg. Vi får väl se om vi syns på Karlstads gator framöver, finns dock en till islandsgrön E32 i Karlstad att förväxla mig med, även den med beige plysch, manuell låda och rondellfälgar. Dock en 730 V8 och fälgarna är 17" samt att det sitter solfilm i bakrutorna. Ser rätt lustigt ut eftersom den brukar parkera på samma gata som mig i Viken där jag bor. Min bil: Länk |
|
|
Från förra sommaren, Länk Länk Länk |
|
| Några år gamla, men ändå: Länk och Länk | |
|
Törs man fråga hur trådskaparen Björklövens bil ser ut? Det är inte ofta man ser några e32:or i Umeå. Den enda jag har sett glider ut ur ett garage i grannkvarteret på kvällarna ibland. Vinröd ser den ut att vara... Fina bilar ni har! Längtar verkligen efter en fin 7-serie när jag ser de här bilderna. Synd att de är lite för stora för mitt vintergarage...:( |
|
|
Första vårtvätten avklarad : Länk Nu är det bara att vänta på lite värme så man kan ta fram polertrissan. MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
nu börjar jag nästan ångra mitt e38 köp.e32 är fantastikt vackra bilar.kanske går och byta bort e38 mot en fin e32??? Dressa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.