|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon vet en bra sida där dom säljer m3 bakspoiler | |
|
BMW Stylabilen tror jag med har. Men den kostar "bara" en tuselapp ca hos BMW och då har den ju perfekt passform så det kanske blir enklast trots allt. Shopkeepern här på forumet ryktas oxå ha såna men jag har inte sett nåt på hemsidan, Styletech. Niklas Fransosen |
|
|
En tusenlapp låter mycket billigt (och bra). Finns det någon internet shop hos bmw där man kan beställa den lr? |
|
|
Bmw har mig veterligen ingen internetshop, i alla fall inte för reservdelar. Har ingen koll på var i din närhet det finns en BMW-handlare men dom har väl lördagsöppet på reservdelarna med, i alla fall de större handlarna. Dock är det inte 100 att dom har dessa hemma så du kanske måste beställa först och hämta nån dag senare. Glömt inte att beställa/köpa klisterbandet med, finns ett speciellt som endast är avsett för detta ändamål. Niklas Fransosen |
|
|
Ok. Tack för svaren! /Pelle |
|
|
Vi snackar "läppen" på bakluckan nu va? Inte M3 original bakspoiler/kofångare?? Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Jag har utgått från att det är läppen på luckan som var på tapeten. Om det var den nedre spoilern, som väl mest faktiskt är en kofångare, så tror inte att man hittar nån för en tusenlapp och absolut säkert inte på BMW. Om det var denna "spoiler" som åsyftades så ber jag om ursäkt om jag lurat nån att tro att dessa är så billiga. Niklas Fransosen |
|
|
Vad tror ni om denna sidan? --> Länk De säljer "m-läppen" för $39.00 vilket blir ca 273 kronor om dollarn är värd 7kr. Den är olackad och sen så tillkommer säkert fraktkostnader osv men det ser ut att vara billigt iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.