|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag undrar var jag kan skaffa en handbok till z3 3.0 på svenska och vad det kostar. Tack på förhand | |
| Att kontakta BMW måste ju vara det mest logiska!! | |
|
Ta med din tyska till BMW så beställer de en motsvarande svensk med hjälp av numret på din tyska. Jonas |
|
|
01459789955 Manual 01499790219 Tilläggsmanual Är de svenska böckerna enligt RealOem //Daniel |
|
| Tack | |
| När jag kollade med BMW förra våren på en z3-98 roadster fanns inga svenska kvar. Någon ny tryckning var då inte aktuell. Får du annat svar så meddela detta på forumet. Då beställer jag en. | |
|
Hej nenne, Var inne på BMW i Borås och de kunde fixa det till nästa vecka till en kostnad av 200-300 kr. Jag frågade efter handbok och han sa instruktionsbok så jag hoppas vi menade samma sak :) Iofs när jag tänker efter så kommer jag inte ihåg om jag sa att det var på svenska jag ville ha. Det var lite underförstått från min sida. Jag ska ringa dem på måndag och dubbelkolla så återkommer jag med svar. Mvh Ps. Man tycker att det borde finnas i pdf-format på nätet. |
|
|
Instruktionsbok finns på BMW för ca 200:- VerkstadshandbokZ3 96-02 finns att köpa på Adlibris(Bentley) för ca 900:- |
|
|
Hämtade instruktionsboken idag (svensk) för 249 kr. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.