AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.442

Smakråd fälgar, två alternativ

st
40
stallestalle
325 cab -01
Hej!

Nu skall jag köpa fälgar till e36 325:an

Jag tänkte välja mellan dessa två: ace monaco / targa ELLER
ace speedy / spider. det finns tydligen två namn på båda dessa så därför har jag skrivit med /

Har inte hittat någon bild än på den sistnämda fälgen när den sitter på en bmw e36 och har väldigt svårt att välja vilken av dom som passar bäst på min bil. Så nu vill jag ha lite smakråd av Er. Sök gärna på blocket ¨på fälgarna så ser ni hur dom ser ut. Vilken är snyggast på e36:an tycker Ni??

MVH

Staffan

Bmw cab is the shit!
Zt
399
Ztefan
520dT M-Sport F11 -12
fixa länkar så kan nog jag tippsa dig, jag e allt för lat för att börja söka bilder =)
ha
734
haack
X3 30d -18

personligen gillar ja inte "massaekrar-fälgar" utan gillar mera stilrent..5 ekrat! ;)
skulle nog ha satsat på dessa: Länk

mvh

Na
199
Natas
E61 530 - 06
haack: Hellre krysseker alá BBS än 4-5 mega stora ekrar!
Men smaken är som baken...

----
Min bil - BMW 325i M-Tech 1 1987:
Länk
5 ekrat är väl så tråkigt det kan bli :)
Jag skulle tveklöst ha satsat på ACE Monaco. Fälgen som haack länkar till är nog typ något av den sista fälgen jag skulle köpa, snacka om tråkig fälg... :-)
ha
734
haack
X3 30d -18

här blev man sågad som få! ;)

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ace monaco tycker jag är snygga men verkar ha tveksam kvalitet efter vad jag sett.. klarlacken verkar släppa lätt på "kanten" och det blir porer under. Ser mkt tråkigt ut, men som sagt att snygga är de tycker jag.

at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
haack: håller me dej..jag har själv "öppna" fälgar från ac schnitzer
Förlåt haack!... :-)

Jag har verkligen inget emot 5-ekrade fälgar men tyckte att fälgarna i haacks länk såg väldigt tråkiga ut.
Visa användare
17
livdragon127
320i M Touring -04
Skulle jag köpa fälgar till en BMW skulle jag välja de nämnda AC Sdhnitzer, öppna, helst split. Kostar förmodligen en förmögenhet, men gud så vackra!

Trodde aldrig jag skulle gilla en femekerfälg,men helskotta vad snygga de är!

Kolla annars igenom BMWs program, jag är jättenöjd med de 18" M som satt på min vid köp!

M// ums!
ha
734
haack
X3 30d -18

atmos: har såna "ac-schnitzer" kopior på cabben..RH-x-rad 19"

länk: Länk

st
40
stallestalle
325 cab -01
Hej!

Tack för tipsen.. det blev dock speedy fälgen.. har satt på dom nu.. det blev en helt ny bil jämfört med vinterplåtisarna :o)

MVH

Staffan

Bmw cab is the shit!
Visa användare
17
livdragon127
320i M Touring -04
Det var INTE den schnitzer-fälgen jag menade... Menar den somhar hålrum i varje eker! Sedan är de ju såklart snyggar i splitversion! *ler*

Såg att det fanns en uppsättning för 35 bagis typ till salu i Powerbörsen... funderar på att sälja av nåt oviktigt, typ vitvarorna i köket eller nåt så man kan fåååå! :-D

Jaja, nåväl och så vidare... snygga som attans är de i alla fall!

M// ums!
xc
135
xc00b
E34 525ix touring
ace har lite taskig kvalle och även fler "kina" fälgar.. både lack och hållbarhet..

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.