|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Håller med om att man inte skall välja bil efter barnvagn, tvärtom skall det vara! När vi fick vår första dotter så hade jag en a4 avant och den är mindre inv. än 3serie touring och det funkade fint , man får planera lite vid behov av att lasta mycket. Prioritering stavas det och du lär ångra dig kraftigt om du väljer en bil för en speciell barnvagn. Jag har en 2åring och en på 4 och vi stormtrivs i vår 325 touring. Vår duo kombivagn hade vi ca 6månader sen bytte vi till en sittvagn med mjuklift, och den är betydligt mindre så tänk efter noga. Jag talar av egen erfarenhet. Lycka till med både barn och bil! Hur var det här då. |
|
|
Kolla upp Urban jungle, för de är ultrakompakta, lätta och trevliga att köra (läs lättkörda). Lite dyrare i inköp men billigare än att byta bil efter några månader,men de håller ett riktigt bra andrahandsvärde. Hur var det här då. |
|
BadaBing |
Håller med tidigare talare.. välj inte bil efter vagn, välj Urban Jungle..:) "Urban Jungle - vagnen för den moderna stadsjungeln" Länk |
|
För f-n, jag fick ju in en bugaboo i min cab !! :) Tyvärr gick inte liggdelen in så nu blir det en E91 istället.... |
|
|
Urban Jungle är lite längre än bugaboo, och tyngre. Nu är det kanske inget problem ändå när det är touring vi pratar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.