AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.163

vet någon något om m5 1999 som säljes på blocket för 169000kr

Visa användare
128
putte,m
m5 e39 99
söker rätt m5 e39 hoppas att denna kan va det behöver all hjälp jag kan få.
Länk
Är det denna du menar?

Den är kalas fin har. Känner ägaren till den. Den är rysligt fin, ttta bara invandigt. 169:- Är ett bra pris för denna!

Lycka till.

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
Visa användare
128
putte,m
m5 e39 99
vet du hur historiken ser ut på den? kan man räkna med att den håller vad mätaren visar ?
den är mycket intresant söker rätt m5 e39 som inte är körd av en som behandlar motor och låda på fel sätt .
tacksam för svar.
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
varför skulle man gömma sin reg nr när man säljer sin bil? har han nått att dölja? isf skulle jag inte ens kolla på den.
Behöver inte betyda något att nummerskylten inte syns. Det har gjorts en undersökning om detta och det visade sig att de flesta gjorde så eftersom alla andra gjorde på så sätt och de trodde att det kunde finnas någon risk om den inte doldes. inte för att de hade något att dölja. Jag minns tyvärr inte källan.

Mvh
Mikael
Jag gör likadant finns trådar varför man döljer osv. Jag gör det för att vem som helst skall inte se var bilen står. Nog om det.

Ring Mats och kolla upp bilen med ett M-test och hör efter på BMW för info.

Lycka till.

20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Det är bra pris om bilen är ok.Bra utrustning/färg komination.
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Såg bilen senast idag, och har sett den lite då och då i Täby-krokarna. Ser kalasfin ut.
Nu är den borta gick till någon i småland. Någon här som har blivit en M5:a lyckligare.

169:-
blev
169:-

Mkt bil för pengarna.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.