|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är i full jakt på att leta fälgar och det verkar vara helt förgäves till en e39,skulle vilja ha 18"-19" inte mindre iaf?! några tips? Funnit ett par fälgar men vet inte om d passar på min bil det är et 10 på dem men det står att d ska passa e39 men det vet man ju aldrig, så jag tänkte höra med er!? | |
|
Hej! Första motfrågan, har du sökt? Du kommer ju hitta så otroligt mycket kring detta. Här är en länk till sökfunktionen: Länk (följ sökanvisningarna för att få bättre resultat) Hittade detta då jag sökte på ET: Länk Vidare ang. fälgval så verkar 19" vara väldigt visuellt trevligt på e39. Sätter på mina 19" i helgen. Men visst får man offra komfort och åsikterna går väldigt isär om vad som är lagomt att ha. Sök på "fälgar" eller "fälgar and e39" och du får upp så otroligt mycket tips. Jag valde iaf M6 kopiorna. Dessa diskuteras friskt just nu här: Länk Det sistnämnda får betraktas som mitt absoluta tips! =) Lycka till //Marc |
|
|
Jag har ET 13 och 17 på mina fälgar. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
| jag har et 20 på min samt 17" sommar däck. | |
| De kan gå men kommer nog ligga farligt nära skärmkanten. | |
| vad står det i reg beviset? Där har man info vilka godkända däck och fälgdimensioner man får ha. | |
| I regbeviset står inte alla godkända dimensioner. Sen är det inte heller godkända dimensioner han är ute efter. Han frågar om ET10 fälg funkar och det framgår inte av nåt regbevis. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.