|
|
|
|---|---|
|
står i dissplayen circ refroid mot notice utilisat fattar inte vad det är meningen med dom //tackar | |
|
Jag sökte på meddelandet på Google men fick svar på språk jag inte förstår, rumänska, polska, ungerska. Det enda jag förstod var att orden är franska... men förkortade förstås - och att det har med kylsystemet att göra. Jag förstår inte vad det betyder men skulle vilja förlänga orden till: circulation refroid moteur Jag vet inte om jag är fullständigt ute och cyklar men på vissa BMW-modeller lär det finnas en (elektrisk) pump som cirkulerar kylvätskan en kort period efter det att motorn stannat. Om den inte fungerar... refroid skulle jag vilja översätta till återkylning och moteur är motor så... lycka till! |
|
|
Går det inte att byta språk i färddatorn till engelska eller tyska? Då kanske man begriper vad det står. /Gunnar /Länk |
|
| Det står hur man gör under mekartips:) | |
|
tack. har hittat felet det var en kabel på kylaren som gåttav varnade då för låg vätske mängd i kylaren. sen böt jag språk och vips såfattade jag vad det var.. tack alla ni |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.